AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #21 Del Skrevet 30. mai 2018 Føler at vi kan løfte tråden med diverse rykter fra F1 sirkuset. Silly season har begynt i årets Formel 1 sesong, Og det er mange rykter ute å svirrer. Det prates om at Kimi Raikkonen skal gi seg med Formel 1 etter årets sesong og gå tilbake til Rally-VM i 2019. Det ble rapportert at Kimi skulle kjøre for Toyota i WRC i 2019, Men Toyota avviste ryktene. https://www.autosport.com/wrc/news/136361/toyota-quashes-raikkonen-wrc-suggestions Det ryktes også mye om Daniel Ricciardo om dagen, Blir han værende hos RBR for 2019 eller går han til Ferrari? Samtidig så går det uoffisielle rykter om at Alonso skal gå til Haas for 2019. https://www.motorsport.com/f1/news/ricciardo-should-leave-red-bull-for-ferrari-rosberg-1041706/ https://www.planetf1.com/news/marko-warns-ricciardo-against-ferrari-mercedes-swap/ Det nyeste er at Kimi Raikkonen har blitt anklaget for seksuell trakassering.. https://www.aftonbladet.se/a/dd8Bgq Anonymkode: feb79...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #22 Del Skrevet 1. juni 2018 Jeg vet ikke, Men det hadde kanskje vært mer interesse for denne tråden hvis den var postet i bil og trafikk? Anonymkode: feb79...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 1. juni 2018 #23 Del Skrevet 1. juni 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke, Men det hadde kanskje vært mer interesse for denne tråden hvis den var postet i bil og trafikk? Anonymkode: feb79...d27 Dette er problemet med å ikke ha et sportsforum. Jeg ville på min side ha postet den i TV-forumet, siden det er via TV Formel 1 for det meste oppleves. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 1. juni 2018 #24 Del Skrevet 1. juni 2018 (endret) Det eneste artige med Formel 1 er hjulskift. Fire hjul skiftet på to sekunder, det er helt rått å se hvor drillet de er. Ellers.. Gjesp.. Femti runder rundt og rundt.. Endret 1. juni 2018 av Guile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #25 Del Skrevet 2. juni 2018 19 timer siden, Guile skrev: Det eneste artige med Formel 1 er hjulskift. Fire hjul skiftet på to sekunder, det er helt rått å se hvor drillet de er. Ellers.. Gjesp.. Femti runder rundt og rundt.. Du har åpenbart ikke mye peiling på Formel 1 eller motorsport generelt. Er det zzzzzz.. når fotballspillere løper etter ballen i 30 min før de kanskje scorer et mål? Det er litt forskjell på å foreta en forbikjøring i et F1 løp enn hva det er på en firefelts motorvei. Anonymkode: feb79...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 2. juni 2018 #26 Del Skrevet 2. juni 2018 Jeg har ikke sagt noe om at det er vanskelig å kjøre Formel 1? Klart det er det. Men jeg syns ikke det er kult å se på likevel. Hvorfor blir du sur fordi en annen ikke liker det samme som deg? Ta en is og slapp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #27 Del Skrevet 2. juni 2018 1 time siden, Guile skrev: Jeg har ikke sagt noe om at det er vanskelig å kjøre Formel 1? Klart det er det. Men jeg syns ikke det er kult å se på likevel. Hvorfor blir du sur fordi en annen ikke liker det samme som deg? Ta en is og slapp av. Jeg anbefaler deg til å se på klippet hvor den 9-dobbelte verdensmesteren i Rally Sebastien Loeb tester en F1-bil. Jeg ble slettest ikke sur, Og alle er fri til å ha sin egen mening. Men jeg ser ikke helt poenget med og kommentere at Formel 1 er så kjedelig på en F1 tråd. Anonymkode: feb79...d27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #28 Del Skrevet 4. juni 2018 Forsøker å få litt liv på tråden ved og publisere noe som omhandler motorsport på 2 hjul. Det har dessverre skjedd et nytt dødsfall på det legendariske TT Isle of Man. Dette er det andre dødsfallet av årets Isle of Man løp, Mange mener at denne typen av racing er farlig og bør derfor forbys. Det er jeg slettest ikke enig i, Motorsport skal være farlig. https://www.motorsport.com/roadracing/news/adam-lyon-killed-isle-of-man-tt-crash-1044454/ Anonymkode: feb79...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #29 Del Skrevet 5. juni 2018 Finner man årets F1 på gratis eller betalingskanal på tv? Hvor sendes det? Jeg synes det er kjempegøy med F1! Anonymkode: 60696...d09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #30 Del Skrevet 5. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Finner man årets F1 på gratis eller betalingskanal på tv? Hvor sendes det? Jeg synes det er kjempegøy med F1! Anonymkode: 60696...d09 Formel 1 blir sendt direkte på Viasat sine sportskanaler, Men det sendes høydepunkter ifra både tidskvalifisering og løp på Viasat 4 under hver Grand Prix helg. Så gøy at du liker F1 Anonymkode: feb79...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #31 Del Skrevet 5. juni 2018 Jeg bare må legge ut denne videoen fra Youtube. Det er en gammel video og jeg sikkert sett den 50 ganger, Men jeg klarer ikke å gå lei av den. 😁 Anonymkode: feb79...d27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #32 Del Skrevet 7. juni 2018 Prøver nok en gang med og få litt liv på tråden igjen ved og vise til noen av de siste nyhetene i F1-sirkuset. Verstappen er lei av spørsmål fra media ang hans kjørestil. https://www.motorsport.com/f1/news/verstappen-tired-crash-questions-headbutt-1044991/ Red Bull er ikke helt fornøyde med Hartley. https://www.autosport.com/f1/news/136592/hartley-illy-to-comment-on-norris-rumours Det vil bli påpudt med en standardhjem i F1 fra 2019. https://www.grandprix247.com/2018/06/06/fia-reveals-ultra-protective-helmet-standard-for-f1/ Her er en forsmak av helgens Canada GP. www.f1zone.net/news/2018-canadian-grand-prixview/53411/ Anonymkode: feb79...d27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #33 Del Skrevet 18. mars 2022 Vi drar opp denne, a! Anonymkode: 84bad...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #34 Del Skrevet 18. mars 2022 Jeg har aldri fulgt med på slikt før, men begynte å se på «formula 1 drive to survive» dokumentarserien på netflix og den er kjempe spennende, faktisk så spennende at jeg ikke ser på formel 1 og lukker øynene med en gang det dukker opp fordi jeg ikke vil få spoilet resultatene før den kommer ut… Jeg burde sikkert sett løpene da, men holder meg til serien😂 Anonymkode: 81c6b...413 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 18. mars 2022 #35 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har aldri fulgt med på slikt før, men begynte å se på «formula 1 drive to survive» dokumentarserien på netflix og den er kjempe spennende, faktisk så spennende at jeg ikke ser på formel 1 og lukker øynene med en gang det dukker opp fordi jeg ikke vil få spoilet resultatene før den kommer ut… Jeg burde sikkert sett løpene da, men holder meg til serien😂 Anonymkode: 81c6b...413 Haha 🤣 Jeg pleide å se F1 med pappa da jeg var liten, og begynte å følge med igjen etter D2S sesong 1. Har fulgt f1 ganske slavisk siden, sett alle løp live og følger med på dramaet rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarzani Skrevet 18. mars 2022 #36 Del Skrevet 18. mars 2022 Noen som har vært og sett løp på banen i Monza? Skal dit i høst og ønsker gjerne å høre om andre sine erfaringer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #37 Del Skrevet 18. mars 2022 3 minutter siden, Tarzani said: Noen som har vært og sett løp på banen i Monza? Skal dit i høst og ønsker gjerne å høre om andre sine erfaringer. Ikke vært der men skal dit jeg også 👍 Anonymkode: 45831...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #38 Del Skrevet 20. mars 2022 Skulle gjerne fulgt med på formel 1, slik jeg gjorde før, men når du må betale full pakke på Viaplay for å se det står jeg over. Eller er det andre (trygge) steder jeg kan se det? Anonymkode: c1808...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #39 Del Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle gjerne fulgt med på formel 1, slik jeg gjorde før, men når du må betale full pakke på Viaplay for å se det står jeg over. Eller er det andre (trygge) steder jeg kan se det? Anonymkode: c1808...96c Vi ser på F1 tv, men det koster jo litt da. Ikke veldig happy med dagens løp 😕 Men gøy med Ferrari!! Anonymkode: 84bad...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 29. mai 2022 #40 Del Skrevet 29. mai 2022 Opp med tråden!!! Jeg har alltid synes Formel 1 er skikkelig kjeeeedelig, men har en sønn som har blitt hekta, og etter å ha satt meg litt inn i det, er det jo faktisk ganske spennende. 🤭 Skjønt dagens Monaco-bane er jo en vits med null muligheter for forbikjøringer. Her var det jo stort sett kvalifiseringen som stod for spenningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå