Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg barberer armene ca 4 ganger i året.

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Har aldri barbert armene og aldri tenkt  på å gjøre det heller. La pelsen leve :) 

Anonymkode: ec806...fbc

Barberer du underlivet?

Anonymkode: e1f60...201

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Barberer du underlivet?

Anonymkode: e1f60...201

Nei. Har prøvd det 1 gang, og det var bare ekstremt plagsomt :( 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lange mellomblonde hår på armene :( Tør ikke å barbere i tilfelle de blir mørkere og har ikke lyst på stubber der. Håper at laser fungerer på dem en gang i fremtiden men akkurat nå har jeg ikke råd til det. Har uønsket hårvekst andre steder på kroppen også som jeg må prioritere først.

Anonymkode: db6f3...71a

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ganske vanlig å barbere armene. Blir jo litt rart å barbere seg alle andre steder, men ikke armene?

Anonymkode: 89e24...838

Blir det det? Jeg føler det er mer aksept for synlig hår på armene enn f.eks på leggene. Jeg er brunette, og har generelt ganske mye hårvekst. Kraftig hår på leggene, bikinilinjen og i armhulene. Må også nappe "barten". Men har aldri barbert armene, bortsett fra kanskje en gang da jeg var 13.

Anonymkode: a5008...d82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grøss.

Anonymkode: abfaa...098

???

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikter du egentlig til lett dun eller kraftig mannlig behåring? Hvis det kun er dun er det veldig lett å si "la pelsen leve"..

Anonymkode: 75cdc...666

Jeg vil ikke kalle det lett dun. Hårene er ganske tynne. Men de er laaange ser jeg nå når jeg studerer de. Det lengste er kanskje 3-4 cm, men hårene ligger pent på plass :) og jeg skal aldri fjerne de :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke kalle det lett dun. Hårene er ganske tynne. Men de er laaange ser jeg nå når jeg studerer de. Det lengste er kanskje 3-4 cm, men hårene ligger pent på plass :) og jeg skal aldri fjerne de :) 

Jeg er kvinne btw :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Whiskey hangover skrev:

Jeg har ikke masse hårvekst, men som brunette blir hårene mørke om vinteren. Jeg barberer armene, 2-3 ganger i året. Det tar laaang tid før de vokser ut. 

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barberer armene 1 gang ca. annenhver måned. Aldri møtt noen andre som gjør det.

Under armene tar jeg en gang i uka. Minst.

Anonymkode: 544fb...125

Blir det ikke stubber når man barberer?

Anonymkode: 36f99...ac4

AnonymBruker
Skrevet

Barberer en gang i uken. Har svarte hår på amene. Har hatt det siden jeg var lita jente. 

Anonymkode: a8590...5c6

AnonymBruker
Skrevet

Nesten ingen synlig hårvekst selv om jeg har mørkt hår. Så barberer bare armhulene. Deilig å slippe å barbere resten. 

Anonymkode: 5bfc2...bef

Gjest Whiskey hangover
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir det ikke stubber når man barberer?

Anonymkode: 36f99...ac4

Nei, de kommer ut tynne og myke. Dessuten hvis man har ink, er det en fordel å barbere. Man får ikke mer, tykkere og tettere hårvekst, av å barbere. Det er en myte. 😊

Gjest Whiskey hangover
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lange mellomblonde hår på armene :( Tør ikke å barbere i tilfelle de blir mørkere og har ikke lyst på stubber der. Håper at laser fungerer på dem en gang i fremtiden men akkurat nå har jeg ikke råd til det. Har uønsket hårvekst andre steder på kroppen også som jeg må prioritere først.

Anonymkode: db6f3...71a

Hårene blir ikke mørkere. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Whiskey hangover skrev:

hvis man har ink, er det en fordel å barbere

Hva er ink? Tatovering?

Gjest Whiskey hangover
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er ink? Tatovering?

Blekk, ja. 

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

har langt-ish mørkt hår på armene og barberer det ikke. heller ikke legger, underarmer osv. forsåvidt. 

Anonymkode: a9954...dde

AnonymBruker
Skrevet

Har cyster på eggstokkene som som påvirker hårveksten. Fikk heldigvis tatt tak i det før hårveksten gikk helt amok, men armene rakk å bli rimelig hårete. De epilerer jeg på vinteren, på sommeren blir de bleket av sola, så da gidder jeg ikke.

Anonymkode: 592ff...996

• Liker 1
Skrevet

Jeg barberer innimellom, mest når jeg husker på det og gidder. Har lysebrune hår som forsåvidt er synlig mot blek hud, men de er verken tjukke eller spesielt lange. Har ingen problemer med å gå med bare armer selv om hårene er utvokst, jeg liker bare å føle meg som en stripper innimellom. 😂

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir det det? Jeg føler det er mer aksept for synlig hår på armene enn f.eks på leggene. Jeg er brunette, og har generelt ganske mye hårvekst. Kraftig hår på leggene, bikinilinjen og i armhulene. Må også nappe "barten". Men har aldri barbert armene, bortsett fra kanskje en gang da jeg var 13.

Generelt mye hårvekst sier du? Du nevner ikke lår rumpe og korsrygg samt hele ansiktet der menn har skjegg. Og tro meg da har du ikke mye hår altså.

Anonymkode: 75cdc...666

AnonymBruker
Skrevet

Pga av PCOS er denne kroppen ganske hårete! Mørke svarte (lange) hår fra navlen og ned til leddet på tærne..så epilere titt og ofte..

men på armene , Joda er hårete der også, men de har jeg aldri tatt!😅 har nok  med resten av kroppen

Anonymkode: efda8...45e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...