Gå til innhold

Kunne du gått med denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er aaaaaltfor brudekjole!

• Liker 5
Skrevet

Det var en brudekjole, ja. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I hvilke anledninger er den passende?

I bryllup, dersom du er bruden :) 

Anonymkode: 502c5...71a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

I en annen farge, kanskje i selskap o.l.

Anonymkode: 502c5...71a

• Liker 1
Skrevet

Den ser ut som en gardin, så nei, jeg kunne ikke gått med den

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som brudekjole, så den hadde jeg ikke brukt. Hadde gått fint om den var i en annen farge.

Anonymkode: 60da6...9ba

• Liker 3
Skrevet

Nei, ser ut som en brudekjole og ikke en som hadde kledd meg heller.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg selv vurderer den som brudekjole. Jeg skal ikke ha noe vanlig kirkebryllup, men skal gifte meg i utlandet i varmen. Det står at kjolen er selskapskjole og det står ingenting om at det er en brudekjole, derfor lurte jeg på om det var normalt å gå i slike kjoler når man ikke er brud. Ts

Anonymkode: 412b5...110

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, aldri det er jo en brudekjole.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg selv vurderer den som brudekjole. Jeg skal ikke ha noe vanlig kirkebryllup, men skal gifte meg i utlandet i varmen. Det står at kjolen er selskapskjole og det står ingenting om at det er en brudekjole, derfor lurte jeg på om det var normalt å gå i slike kjoler når man ikke er brud. Ts

Man MÅÅÅ jo ikke ha en «brudekjole» typ klassisk hvit og dyr fra en brudekjolebutikk. Det er mange som bare bruker en fin kjole :) 

Anonymkode: a46ad...c06

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er mange brudekjoler i denne stilen. Det er jo en romantisk kjole, og ser ut som den er luftig nok til å bruke i utlandet. Kanskje en idé og ha en kjole du kan bytte til i løpet av kvelden eventuelt? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke annen anledning, enn som brud. 

Anonymkode: fa8ce...f52

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke at akkurat den kjolen var så veldig fin, men den er absolutt innafor som brudekjole hvis du liker den! Personlig kunne jeg fint brukt "brudekjole"-stil utenom, på fest f.eks, men jeg liker å være litt extra og gir blanke f i hva som er normalt, så jeg er nok heller unntaket som bekrefter regelen på akkurat det punktet 😂

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dritfin som brudekjole! 

• Liker 1
Skrevet

nei... den ville ikke funket på min kroppsform. 
Og den ser litt for brudekjole ut. O_o

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra beskrivelsen av kjolen: "Skjult glidelås i siden og markert, stum midje."

Hva er en stum midje? 

Anonymkode: 40b26...461

Skrevet
På 27.5.2018 den 13.30, AnonymBruker skrev:

Eller ser den alt for mye ut som en brudekjole? I hvilke anledninger er den passende? 

https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-eve-1103/flower-trim-mesh-gown-301630-0001/

Ja, lett.. den var snasen! Hadde kanskje lett etter annen farge, men hvitt duger det også. Kommer an på hva du styler denne med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...