Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså sikkert helt umulig å svare på, men prøver.

Har datet en fyr han er veldig tilbakeholden osv, men jeg vet virkelig at det er han jeg vil ha. Alt ved han er bra, med tanke på personlighet, moral, verdier og hvordan han er med barna sine( siste er viktig da jeg har et barn selv). Han virker kjempe snill og god.

Dessverre er jeg sjenert og veldig usikker på meg selv. Jeg har ikke den beste selvtilliten da jeg alltid har fått høre av gutter at jeg er stygg osv( i oppveksten, men det setter jo sine spor). Dette har gjort at jeg tror ingen er interessert i meg. 

Som sagt virker han veldig vanskelig å lese, men han sier aldri nei til å møtes. Mange ganger får jeg inntrykk av at han ikke vil på medling, men får et helt annet inntrykk når vi møtes. Så har tenkt litt slik at det er min usikkerhet på meg selv som gjør at jeg tenker dette for han er voksen nok til å klare å si nei hvis han ikke vil. Og jeg vet han sier nei hvis han ikke kan.

Er det noen tips som gjør at jeg kan påvirke han? Har ei jeg kjenner som ville ha en og det fikk hun til også. 

Det jeg har gjort til nå er ikke mase, vært forståelsesfull for alt, samtidig som jeg er meg selv fullt  ut. 

Han kan minne meg litt om en eks( med den tregheten sin), han viste heller ikke noe interesse på en måte i starten( som jeg klarte å se). Men han er nok den som var mest glad i meg og hadde det beste forholdet med. Jeg er 100% ferdig med han, men vil ha et slik forhold igjen ‘med 100% trygghet og en snill mann. Og det vet jeg skjer med daten. Har åpnet meg på en måte med han som jeg aldri har gjort før, og føler meg helt trygg på han.( sånn bortsett fra at jeg ikke klarer å se om han er interessert eller ikke)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at han var mest glad i deg og hadde det beste forholdet med deg ? 😅😂 Han har nok flere på si og bare spiller som de alle gjør. Han er ikke interessert siden du er så desperat og sitter på kg av alle steder og spør om råd.

Anonymkode: c9ece...8d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...