Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen veldig sinte mennesker i omgangskretsen. Ikke venner, men folk jeg må forholde meg til i hverdagen og samarbeide med. 

Sånne folk som kritiserer alt man gjør, og med sint stemme. Som sier "jeg er ikke sint, jeg bare lurer veldig på hvorfor det er sånn" og gnager og gnager på ting de ikke er fornøyd med. Folk som aldri blir helt fornøyd, og som ikke tåler at noe blir utsatt litt, eller ikke blir gjort akkurat etter deres smak. Eller som kommer i ettertid og angrer på ting vi var enige om, men som ikke ble som de forventet allikevel. 

Jeg blir så sliten av å alltid ha disse personene i bakhodet når jeg utfører oppgaver. Jeg mister helt motivasjonen til å gjøre oppgavene mine, fordi jeg føler jeg kommer til å få kritikk uansett. 

Dette gjelder to personer i livet mitt, alle andre er strålende fornøyd med mitt arbeid. Og disse to sinte er aldri fornøyd med noen, så jeg er helt sikker på at det ikke bare er jeg som føler det sånn. ;)

Hvordan takle eller sette på plass slike mennesker? Man vet jo at det kommer en shitstorm uten like hvis man sier det rett ut. 

Anonymkode: 1016a...a45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner automatisk å smile/le når folk oppfører seg slik. Oppfatter det som utrolig barnslig, og synes det er morsomt å provosere dem.

Anonymkode: b0124...311

AnonymBruker
Skrevet

Er det i forbindelse med jobb? Da kan du vel ta det opp med din sjef?

Anonymkode: 0cc1b...be3

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det i forbindelse med jobb? Da kan du vel ta det opp med din sjef?

Anonymkode: 0cc1b...be3

Er ikke i forbindelse med jobb, men i forbindelse med andre ting. 

Anonymkode: 1016a...a45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...