Gå til innhold

Finnes mobil med innebygd DAB radio?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleide å høre på radioen for å få musikk på løpeturer, men nå er det jo omtrent ikke noe å høre p der lenger. Og jeg vil ikke bruke opp internettet, det går så fort tomt. Så lurer på om man kan kjøpe en mobil med DAB?

Hvordan ellers kan jeg høre på musikk gratis?

Anonymkode: 98b40...d98

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men du får bedre dekning og lyd med internettradio. Det bruker minimalt med data i forhold til snapchat, video osv.

Anonymkode: 9bbed...098

AnonymBruker
Skrevet

Høre på musikk gratis ja. Synes det er helt idiotisk at enkelte ikke vil betale for kunst/noen andres livsverk som de selv får glede av. Folk liker å se på film og høre på musikk, men vil ikke betale for det, som om de som har lagd underholdningen deres ikke er verdt pengene. Betal for Spotify du.

Anonymkode: 6e1ed...8e2

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høre på musikk gratis ja. Synes det er helt idiotisk at enkelte ikke vil betale for kunst/noen andres livsverk som de selv får glede av. Folk liker å se på film og høre på musikk, men vil ikke betale for det, som om de som har lagd underholdningen deres ikke er verdt pengene. Betal for Spotify du.

Hvem er du til å fortelle hva andre skal gjøre? Artister får betalt når man hører på radioen. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å høre på internett radio....

Anonymkode: 168b5...324

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å høre på internett radio....

Anonymkode: 168b5...324

Da bruker jeg opp all internettet :)

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes øreklokker med Dab. Bruker de selv når jeg jobber ute, men usikker på om de sitter godt på hodet når man løper. 

Anonymkode: 1ef8e...5a8

AnonymBruker
Skrevet

Hvor stor datapakke har du?

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke tankegangen ved å ville bruke tusenvis av kroner på en mobil, istedenfor å betale 50 kr mer i mnd for f.eks 4 GB datapakke viss du har 1 GB..

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke tankegangen ved å ville bruke tusenvis av kroner på en mobil, istedenfor å betale 50 kr mer i mnd for f.eks 4 GB datapakke viss du har 1 GB..

Har 1 GB 4 holder vel ikke så lenge om man hører på et par timer hver dag?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at man kan ha gratisversjonen av Spotify også? 

Anonymkode: 81b13...1a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vel kanskje gammaldags som kjøper CDer (enten via itunes/osv eller cdon), legger på sd kortet og lytter offline når jeg vil. 

Anonymkode: 8bb5a...b6a

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Har 1 GB 4 holder vel ikke så lenge om man hører på et par timer hver dag?

Hvis du skal høre 2 timer hver eneste dag blir det maks 5,2 GB hver mnd. Da bør du ha 6 GB.

Da kan du sjekke ut f.eks Komplett Mobil 6 GB (Telenor-dekning) til 299 kr mnd, eller Chili (Telia-dekning) 6 GB til 299 kr.

Gjest middagshøyden
Skrevet

Jeg kjøpte meg en lommeradio med DAB+. Kostet rundt 500 kroner, men det lønner seg i lengden framfor å betale hver måned for en mye større datapakke enn jeg har i dag. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke laste det noe musikk fra youtube, og legge det på en eller annen elektronisk "duppeditt" som du kan bruke under trening? 

Anonymkode: b57d5...228

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, alltid presis skrev:

Jeg kjøpte meg en lommeradio med DAB+. Kostet rundt 500 kroner, men det lønner seg i lengden framfor å betale hver måned for en mye større datapakke enn jeg har i dag. 

Det var lurt, hvor kjøper man det?

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke laste det noe musikk fra youtube, og legge det på en eller annen elektronisk "duppeditt" som du kan bruke under trening? 

Anonymkode: b57d5...228

Jeg kan ikke slikt 😕

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har telenor yng og streamer musikk på spotify uten at går på data. Om du har spotify kan du også laste ned sangene og høre på de offline. Ellers finnes det kanskje en app for dab, det vet jeg ikke. 

Anonymkode: e0eb9...228

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...