Gå til innhold

Iceland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen vært der? 

Her kan dere skrive om det dere har kjøpt, bra eller dårlig. 

Skrevet

Har ikke vært der, men jeg håper virkelig at Iceland viser seg å være bra. Vi trenger en kjede med bra utvalg som fokuserer på minimalt med svinn. De har jo også en visjon om null plast om ikke så altfor lenge. 

Gjest Mary Boleyn
Skrevet

Hvor har den åpnet i Norge ?

• 10 måneder senere...
Skrevet

Jeg var på den på Stovner senter i Oslo i dag. Var mye spennende der syns jeg. 

• 1 år senere...
Skrevet

Noen som har handlet her i det siste?

mitt beste tips er opphakket og fryst hvitløk. 

Skrevet

Det er en stund siden jeg var der nå, men jeg synes mange av produktene deres var helt kurante. Fine varer å ha når man gjerne vil ha noe lettvint, f.eks nå som jeg har ligget syk i fem uker. Tror jaggu jeg skal ta meg en tur dit i morgen, feire at fem uker med isolasjon er over. ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Er det som Picard?

Anonymkode: 7eee3...ac4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler vegetarlasagnen deres, den er kjempegod :)  (vet ikke om det er fast pris, men sist jeg handlet den var det 4 for 100 kr). Har også smakt på noen andre gode og rimelige grønnsaksretter, men husker dessverre ikke hva de het....

Anonymkode: 2a428...eaf

Skrevet
18 timer siden, SPOCA skrev:

Det er en stund siden jeg var der nå, men jeg synes mange av produktene deres var helt kurante. Fine varer å ha når man gjerne vil ha noe lettvint, f.eks nå som jeg har ligget syk i fem uker. Tror jaggu jeg skal ta meg en tur dit i morgen, feire at fem uker med isolasjon er over. ;) 

Må nok ta ,eg en tur snart selv.

Jeg har hørt rykter om en god pizza der. Pepperoni med ost inni eller på skorpen. Den vil jeg prøve.

Har selv prøvd hvitløksbrød, onion baji, pai med ost og løk, hakket og fryst ingefær pluss endel godis. Vært fornøyd med alt.

AnonymBruker
Skrevet

Hvitløksbrød ene er utrolig gode.

Europris har litt fra Iceland.

Anonymkode: e09b8...966

Skrevet
På 4.5.2020 den 18.21, Lady Lovelylocks skrev:

Må nok ta ,eg en tur snart selv.

Jeg har hørt rykter om en god pizza der. Pepperoni med ost inni eller på skorpen. Den vil jeg prøve.

Har selv prøvd hvitløksbrød, onion baji, pai med ost og løk, hakket og fryst ingefær pluss endel godis. Vært fornøyd med alt.

Jeg synes ikke pepperoni pizzaen med ostefylt skorpe var særlig god. Pepperonien var alt for feit og osten smakte ikke skikkelig ost, mer som "fake ost" a la revet topping fra First Price eller lignende. Men det er selvsagt smak og behag, så det kan godt være at du liker den. 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Christiane_W skrev:

Jeg synes ikke pepperoni pizzaen med ostefylt skorpe var særlig god. Pepperonien var alt for feit og osten smakte ikke skikkelig ost, mer som "fake ost" a la revet topping fra First Price eller lignende. Men det er selvsagt smak og behag, så det kan godt være at du liker den. 

Enig

Anonymkode: c370a...f01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...