AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Jeg har slitt med angst/nervøsitet siden jeg var ca. 15, mye på grunn av mobbing. Jeg har dermed hatt problemer med å få venner og særlig bli kjent med jenter. Økonomisk sett tror jeg at jeg vil være godt stilt de neste tiårene. Fordi jeg har en mastergrad, jobb, har høye mål osv. Er det mulig for en rundt 26 å finne en hentebrud, 2+ år yngre? Helst fra et kaukasisk land? Kjenner noen av dere slike par? Anonymkode: 46407...40d
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #2 Skrevet 27. mai 2018 Har du fått behandling? Terapi og eventuelt også medisiner? Anonymkode: d0352...114
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #3 Skrevet 27. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du fått behandling? Terapi og eventuelt også medisiner? Anonymkode: d0352...114 Ja, men går ikke på medisiner. Anonymkode: 46407...40d
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #4 Skrevet 27. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, men går ikke på medisiner. Anonymkode: 46407...40d Men du går i terapi? Det er i såfall bra Anonymkode: d0352...114
Gjest Reputation Skrevet 27. mai 2018 #5 Skrevet 27. mai 2018 Kjære deg, du er fortsatt så ung. Ikke stress sånn med å finne noen bare for å ha noen. Forsøk å være mer sosial så kan det være du møter noen som du liker.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #6 Skrevet 27. mai 2018 4 minutter siden, Reputation said: Kjære deg, du er fortsatt så ung. Ikke stress sånn med å finne noen bare for å ha noen. Forsøk å være mer sosial så kan det være du møter noen som du liker. Det tenkte jeg også når jeg var på den alderen. 15 år senere så er situasjonen fortsatt den samme, og jeg har innsett at det hjelper ikke å møte noen jeg liker, for de liker ikke meg. Til TS: Sørg for å gjør ting som gjør deg lykkelig, uansett hva det er, og hva andre synes om det. Å fortsette i det samme sporet år etter år kan gjøre mye mere skade, som det blir mye vanskeligere å komme ut av. Anonymkode: 102dd...58f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #7 Skrevet 27. mai 2018 Du får ikke norsk kjæreste fordi du har angst/nervøsitet. Det sant at du ikke har sjans på norske kvinner om du ikke er selvsikkker og spennende, men hva får deg til å tro at øst-europeiske kvinner vektlegger dette noe mindre? Vil du virkelig ha ei dame som er sammen med deg fordi du kan tilby henne et godt materielt liv og alle muligheter det norske samfunnet kan gi henne, mens hun hater deg innerst inne? Anonymkode: dd263...23e 9
_Mayhem_ Skrevet 27. mai 2018 #8 Skrevet 27. mai 2018 Ei dame kommer neppe til å løse problemene du mener du har ts. Du må sørge for å kunne bli lykkelig/tilfreds med deg selv på egenhånd og ikke tro noen andre gjør deg lykkelig. Har du tenkt på språkproblemer og slikt? kanskje ta deg en helgetur til en østblokk by og kjenn litt på kulturen og prøv å kom deg ut av skallet ditt på egenhånd. 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #9 Skrevet 27. mai 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får ikke norsk kjæreste fordi du har angst/nervøsitet. Det sant at du ikke har sjans på norske kvinner om du ikke er selvsikkker og spennende, men hva får deg til å tro at øst-europeiske kvinner vektlegger dette noe mindre? Vil du virkelig ha ei dame som er sammen med deg fordi du kan tilby henne et godt materielt liv og alle muligheter det norske samfunnet kan gi henne, mens hun hater deg innerst inne? Anonymkode: dd263...23e Jeg er ganske sikker på at jeg kan greie å gjøre henne lykkelig. Å gi damer oppmerksomhet og få dem til å føle seg verdsatt, tror jeg skal være lett. Anonymkode: 46407...40d 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #10 Skrevet 27. mai 2018 9 minutter siden, _Mayhem_ skrev: Ei dame kommer neppe til å løse problemene du mener du har ts. Du må sørge for å kunne bli lykkelig/tilfreds med deg selv på egenhånd og ikke tro noen andre gjør deg lykkelig. Har du tenkt på språkproblemer og slikt? kanskje ta deg en helgetur til en østblokk by og kjenn litt på kulturen og prøv å kom deg ut av skallet ditt på egenhånd. Det verste tipset som fins det der. Du blir lykkelig av å dekke behovene du har, ett av dem er å ha kjæreste og sex. Du blir ikke lykkelig av å gå singel. Selv merket jeg en enorm oppgang i humør og selvsikkerhet etter jeg fikk et godt arbeide. Anonymkode: 46407...40d
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #11 Skrevet 27. mai 2018 Du høres jo ikke ut som en av de "typiske" mennene som får seg hentebrud? Siden du har mastergrad er du nok ikke så tett i pappen akkurat, så du burde jo klare å finne deg noen her i Norge? Har du prøvd Tinder? Jeg er 25 år, og mange jeg kjenner har funnet hverandre på Tinder. Langt færre finner hverandre i dag ved å være sosial - det er internettdating som står for mye av matchingen. Anonymkode: 96850...463
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #12 Skrevet 27. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du høres jo ikke ut som en av de "typiske" mennene som får seg hentebrud? Siden du har mastergrad er du nok ikke så tett i pappen akkurat, så du burde jo klare å finne deg noen her i Norge? Har du prøvd Tinder? Jeg er 25 år, og mange jeg kjenner har funnet hverandre på Tinder. Langt færre finner hverandre i dag ved å være sosial - det er internettdating som står for mye av matchingen. Anonymkode: 96850...463 Kvinner bruker tinder for å få bekreftelse eller minimum å finne en svært kjekk mann. Jeg er ikke blant de 20 prosent kjekkeste mennene, dessverre ligger jeg nok et godt stykke nede. Kanskje blant de 20-30 prosent minst. Selv om jeg prøver å gå ned i vekt, som jeg tror er hovedproblemet. Anonymkode: 46407...40d
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #13 Skrevet 27. mai 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får ikke norsk kjæreste fordi du har angst/nervøsitet. Det sant at du ikke har sjans på norske kvinner om du ikke er selvsikkker og spennende, men hva får deg til å tro at øst-europeiske kvinner vektlegger dette noe mindre? Vil du virkelig ha ei dame som er sammen med deg fordi du kan tilby henne et godt materielt liv og alle muligheter det norske samfunnet kan gi henne, mens hun hater deg innerst inne? Anonymkode: dd263...23e Mindre heldige kvinner rundt om i verden ser verdien av en mann som meg. Fordi jeg kan tilby dem et økonomisk godt liv, godhet, at de er verdsatt osv. Norske kvinner verdsetter kun orgasmer. Anonymkode: 46407...40d 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #14 Skrevet 27. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner bruker tinder for å få bekreftelse eller minimum å finne en svært kjekk mann. Jeg er ikke blant de 20 prosent kjekkeste mennene, dessverre ligger jeg nok et godt stykke nede. Kanskje blant de 20-30 prosent minst. Selv om jeg prøver å gå ned i vekt, som jeg tror er hovedproblemet. Anonymkode: 46407...40d Men virkelig - det finnes noen for absolutt alle. Jeg er heller ikke blant de peneste der ute, men jeg er likevel på Tinder. De aller kjekkeste mennene swiper jeg bort siden de uansett ikke er i min liga (og jeg er heller ikke tiltrukket til såpass perfekte menn). Jeg har overvektige venninner som er på Tinder, og de har da virkelig vært på en rekke dates selv om de ikke er perfekte. Man må ikke være perfekt og nydelig for å få seg en kjæreste. Anonymkode: 96850...463
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #15 Skrevet 27. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men virkelig - det finnes noen for absolutt alle. Jeg er heller ikke blant de peneste der ute, men jeg er likevel på Tinder. De aller kjekkeste mennene swiper jeg bort siden de uansett ikke er i min liga (og jeg er heller ikke tiltrukket til såpass perfekte menn). Jeg har overvektige venninner som er på Tinder, og de har da virkelig vært på en rekke dates selv om de ikke er perfekte. Man må ikke være perfekt og nydelig for å få seg en kjæreste. Anonymkode: 96850...463 Du glemmer at kvinner har annerledes oppførsel enn menn. Kvinner er mye strengere i forhold til potensiell partner. Ei kvinne som er mindre attraktiv, vil stort sett oppleve mer oppmerksomhet enn en mindre attraktiv mann. Da tenker jeg særlig på menn med et dårlig utseende, kombinert med dårlig økonomi/arbeidsledighet og angst/nervøsitet. Mens ei kvinne med disse karakteristikkene i stor grad likevel vil kunne finne i alle fall noen interesserte. Det er nok litt verre å være fysisk lite attraktiv som kvinne, men det faller stort sett ikke ned til null interesserte. Anonymkode: 46407...40d
_Mayhem_ Skrevet 27. mai 2018 #16 Skrevet 27. mai 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det verste tipset som fins det der. Du blir lykkelig av å dekke behovene du har, ett av dem er å ha kjæreste og sex. Du blir ikke lykkelig av å gå singel. Selv merket jeg en enorm oppgang i humør og selvsikkerhet etter jeg fikk et godt arbeide. Anonymkode: 46407...40d Du har ikke skjønt rådet. Ja om man ikke har jobb så skal man selvfølgelig fokusere på å skaffe seg jobb, da hjelper såklart ikke en kjæreste på jobbproblemene, det er jo mitt poeng. Har man problemer med angst og sosiale settinger som ts har må man løse de problemene først og ikke tro at en ny kjæreste skal på magisk vis fikse det for ham, funker ikke.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #17 Skrevet 27. mai 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske sikker på at jeg kan greie å gjøre henne lykkelig. Å gi damer oppmerksomhet og få dem til å føle seg verdsatt, tror jeg skal være lett. Anonymkode: 46407...40d Nei, det er ikke lett. Østeuropeiske damer er notoriske lykkejegere og kravstore som faen. Anonymkode: 86eec...d12 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #18 Skrevet 27. mai 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske sikker på at jeg kan greie å gjøre henne lykkelig. Å gi damer oppmerksomhet og få dem til å føle seg verdsatt, tror jeg skal være lett. Anonymkode: 46407...40d Hva skal du da med hentebrud?? Hvis du er så god på det, skal det ikke by på problemer å finne ei som kan samme språk som deg, som ikke i utgangspunktet bruker deg for å komme til landet... Anonymkode: f730f...e59 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #19 Skrevet 27. mai 2018 Akkurat nå, _Mayhem_ skrev: Du har ikke skjønt rådet. Ja om man ikke har jobb så skal man selvfølgelig fokusere på å skaffe seg jobb, da hjelper såklart ikke en kjæreste på jobbproblemene, det er jo mitt poeng. Har man problemer med angst og sosiale settinger som ts har må man løse de problemene først og ikke tro at en ny kjæreste skal på magisk vis fikse det for ham, funker ikke. Du vet virkelig null om menneskets psykologi. Klart alle positive erfaringer hjelper på angst/nervøsitet. Dette er en lidelse som er skapt ut av negative erfaringer og en generell biologisk nedstemthet. Jeg skal være enig i at bipolaritet og schizofreni ikke blir bedre av å få dekket behovene sine. Siden disse er skapt av noe helt annet. Og jo absolutt, en kjæreste kan gjøre deg mindre nervøs i sosiale settinger. Fordi du er i kontinuerlig kontakt med en annen person. Å få kjæreste kan for øvrig hjelpe på jobbproblemene. Fordi man da blir mer positiv, får kontinuerlig kommentarer og irettesettelser på oppførsel eller utseende. For øvrig ønsker faktisk arbeidsgivere personer som har partner, fordi de er mer lojale arbeidstakere. Uansett trenger ikke dette å hjelpe for noe, men det er da faktisk et behov vi alle har. Alt du gjør med disse kommentarene er å skubber andre ned i mer nedstemthet og destruktiv oppførsel. Om du faktisk sier slikt til andre i virkeligheten, tror jeg du er en svært destruktiv person å ha med å gjøre. Anonymkode: 46407...40d 2
John Galt Skrevet 27. mai 2018 #20 Skrevet 27. mai 2018 (endret) For å kunne svare på hvilke muligheter du har må du fortelle litt mer om deg selv og hva du ønsker deg. Ser du etter etter et seriøst langsiktig forhold, og har lyst til å starte en familie med barn? 95% av seriøse østblokk jenter fra 20 -24 "krever" dette. Hvordan er din nåværende økonomiske situasjon, særlig med tanke på bolig, at du har råd til å bosette å brødfø en kommende familie. Unge kvinner fra øst ser etter trygghet for familien, hva du vil tjene i framtiden, har de liten interesse av. På grunn av din unge alder vil veldig mange velge deg bort, da de er redd for at du ikke er seriøs. På lik linje med en stor del av menn i denne alderen i deres hjemland. Mange ser etter en mann 5-15 år eldre, hvor de føler seg tryggere på at han er "mann" nok for de. De er vant med samfunn hvor den sterkestes rett gjelder og veldig mange vil velge deg bort, om du oppfattes som for svak. Fordelen du har med så lav alder, er at du kan finne mange i land som ikke lenger hører til "østblokken" som de baltiske land og Polen for eksempel. Ulempen er at de ikke har et så stort utvalg av kvinner som ser utenfor hjemlandet etter en mann. I land som Ukraina og eksempelvis Kasakstan eller Hvite-Russland finnes det 10-tusener å velge mellom. Enkleste er Ukraina med tanke på visum, nærhet, kostnader, tidsforbruk osv. Men Ukraina er et vepsebol av useriøse dating-byråer som vil renvaske deg for alt de kan av økonomiske tilganger. Russland er i ferd med å isolere seg fra oss i vest, så slik situasjonen er nå, hadde jeg valgt de bort. Jeg bruker ikke å anbefale menn under 35 å se mot øst, da det frem til denne alderen er gode muligheter på hjemmebane. Men vær klar over, at hvis du har problemer med kvinner her hjemme, så forsvinner ikke disse problemene av seg selv ved å reise utenlands. Allikevel, kan det være en inngangsport til å komme inn i et første forhold med en kvinne, å ta det derfra. Er hun som jeg sa tidligere, fra eksempelvis Baltikum, kan hun jo reise fritt in og ut av Norge i et samboerforhold med deg. Uten at du behøver å gifte deg, og påta deg store forpliktelser. Fortell mer om deg selv, evt. send en PM og jeg kan fortelle deg mer. Har 20 år bak meg med lange forhold og ekteskap i Ukraina og Russland. Endret 27. mai 2018 av John Galt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå