Gå til innhold

Klær der brystvortene synes gjennom...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne med flate brystvorter som kun blir stive når det er kaldt(/berøring) og går alltid uten bh. Har aldri merket at folk har sett i det hele tatt og lurer på om det er en problemstilling at det synes igjennom at man går uten noe? 

Anonymkode: 8baa2...eaf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du føler deg komfortabel er det vel ikke noe problem? 

Anonymkode: da1df...819

• Liker 1
Skrevet

Jeg har små bryster og går som oftest uten BH. Syntes de ikke er det fint, og syntes de så gjør det ikke noe det heller.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne med flate brystvorter som kun blir stive når det er kaldt(/berøring) og går alltid uten bh. Har aldri merket at folk har sett i det hele tatt og lurer på om det er en problemstilling at det synes igjennom at man går uten noe? 

Lite flatterende og elegant å kle seg på den måten. Eier du ikke speil, eller mangler du kritisk sans? 

Uten å ha sett deg eller kjenne deg, så høres påkledningen din å være på grensen til frastøtende. 

Anonymkode: 07d76...e08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lite flatterende og elegant å kle seg på den måten. Eier du ikke speil, eller mangler du kritisk sans? 

Uten å ha sett deg eller kjenne deg, så høres påkledningen din å være på grensen til frastøtende. 

Har nok av speil i huset og har blitt komplimentert mange ganger pga klærne. 

Hvorfor det? Jeg går ikke med noe spesiell dyp utringning. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 27.5.2018 den 12.40, AnonymBruker skrev:

huff det var da veldig til dømming? alt du vet er at vedkommende går uten BH? Jeg har "en håndfull" som kjæresten sier, og går av og til uten BH, ikke på jobb men når jeg f.eks skal i butikken. Går i fine sommerkjoler og har fått masse positive kommentarer på klesstilen. Nå skal det sies at puppene mine er relativt små, så blir aldri et blikkfang. Tviler faktisk på at folk flest har lagt merke til at jeg har gått uten BH, da jeg ikke har brystvorter som synes. Hvor gammel er du?

Anonymkode: cf441...401

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...