AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Hei! Jeg skal på telttur i sommer og har to svære luftmadrasser til teltet. Problemet er at vi skal ligge på grus og underlag koster litt + det tar stor plass i bilen. Så noen som har noen gode ideer til hva jeg kan ligge under madrassen så det ikke blir hull? Eller tror dere at luftmadrass på grus kanskje går greit? Anonymkode: 9ebc3...97c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #2 Skrevet 27. mai 2018 Hva med teltbunnen? Ville vært bekymret for den på underlag av grus. Eller er det ikke bunn i teltet? De selger billige underlag mange steder: Jysk Biltema Europris Anonymkode: 21c19...78c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #3 Skrevet 27. mai 2018 Jo det er teltbunn. Hmm, det har jeg ikke tenkt på en gang. Ja har sett på de og de er helt supre men når man skal dekke to 183x203 madrasser så blir det så mange ruller at jeg ikke har plass i bilen (ekstremt dårlig bagasjeplass.) Anonymkode: 9ebc3...97c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #4 Skrevet 27. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jo det er teltbunn. Hmm, det har jeg ikke tenkt på en gang. Ja har sett på de og de er helt supre men når man skal dekke to 183x203 madrasser så blir det så mange ruller at jeg ikke har plass i bilen (ekstremt dårlig bagasjeplass.) Anonymkode: 9ebc3...97c Bobleplast på rull eller du kan brette den sammen? Noe som er tykt nok og ikke tar mye plass tror jeg du skal lete lenge etter. Anonymkode: 21c19...78c
kvaifaen Skrevet 27. mai 2018 #5 Skrevet 27. mai 2018 Ja det tror jeg også, jeg får ta med meg gaffateip også Men takk for tips!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå