AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Jeg dater en fyr og det ser lovende ut mtp et forhold:) men jeg lurer på, dere som har tatt kosmetiske operasjoner, har dere fortalt partneren deres om disse? Jeg har tatt 3 operasjoner. Det er ikke synlig for andre enn meg selv, ser veldig naturlig ut. Men små endringer som gjør selvtilliten bedre. 2 av disse er i ansiktet, og den tredje er i underlivet. Jeg er usikker på om jeg vil fortelle om disse. Det er jo ikke helt «akseptert» å ta plastisk kirurgi. Ville du som mann visst om dette? Anonymkode: 638a8...c29 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #2 Skrevet 27. mai 2018 Jeg forstår hva du mener. Jeg har selv fylt på leppene, samt gjort et mindre inngrep på kroppen. Om du er fornøyd og du føler at det ikke synes, så ser jeg egentlig ikke grunnen til at du nødvendigvis må fortelle han om dette. Med mindre det er noe du føler for at er viktig for deg å være ærlig om Jeg har ikke sagt noe til de jeg har likt, med mindre de selv har spurt. Da har jeg vært ærlig. For det synes jeg er viktig. Vær ærlig om noen spør. Anonymkode: 9d816...bbe 6
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #3 Skrevet 27. mai 2018 Så fremt det ikke er inngrep som vil vises på eventuelle barn så behøver du ikke si noe som helst. Anonymkode: de8a4...182 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #4 Skrevet 27. mai 2018 Så lenge det er retting av "feil" som ikke barn arver utseendemessig så er det greit. Anonymkode: f1732...8b6
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #5 Skrevet 27. mai 2018 Ja det kan du fortelle om før dere evt blir noe. Som sex partner hadde jeg ikke brydd meg ett snev, men som kjæreste hadde det betydd noe. Jeg ville ikke foretrukket noen som hadde forandret mye på utseende sitt, da dette sier mye om mentalitet og livsverdier. Kan akseptere forandring av pupper dersom de ca ikke er der eller at damen har henge pupper f eks. Men ikke mye annet en det. Anonymkode: ab2d0...e71 6
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #6 Skrevet 27. mai 2018 Om han spør bør du være ærlig, men ellers tenker jeg man forteller om alt til sin tid. Anonymkode: e6027...c74 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #7 Skrevet 27. mai 2018 Jeg var fisket etter hva partnerne mine tenker om det jeg. "Hva synes du om plastisk kirurgi?". De fleste sier de gir faen så lenge dama er fin 😛 elleller at de vil få beskjed om man endrer noe når man er sammen. Anonymkode: aa72f...6bc
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #8 Skrevet 27. mai 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Så fremt det ikke er inngrep som vil vises på eventuelle barn så behøver du ikke si noe som helst. Anonymkode: de8a4...182 Jeg har fikset puppene, burde jeg si i fra til en potensiell kjæreste at vår eventuelle datter muligens vil få små pupper? Anonymkode: 551e5...cff 6
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #9 Skrevet 27. mai 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fikset puppene, burde jeg si i fra til en potensiell kjæreste at vår eventuelle datter muligens vil få små pupper? Anonymkode: 551e5...cff Nei, men du bør si fra til datteren din! Så ikke hun sammenligner seg med sin mamma og ikke skjønner hvorfor hun selv får små/slappe pupper, mens mor har større og faste. Handler om hvilke verdier man formidler til barna sine, og om å ikke gi de urealistiske forventninger til kropp. Anonymkode: e90c5...621 9
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #10 Skrevet 27. mai 2018 Just now, AnonymBruker said: Nei, men du bør si fra til datteren din! Så ikke hun sammenligner seg med sin mamma og ikke skjønner hvorfor hun selv får små/slappe pupper, mens mor har større og faste. Handler om hvilke verdier man formidler til barna sine, og om å ikke gi de urealistiske forventninger til kropp. Anonymkode: e90c5...621 Har du noen gang sett et par? Små pupper er sjeldent slappe, men perky. Anonymkode: 551e5...cff 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #11 Skrevet 27. mai 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fikset puppene, burde jeg si i fra til en potensiell kjæreste at vår eventuelle datter muligens vil få små pupper? Anonymkode: 551e5...cff Ikke nødvendigvis puppene, fordi de kan man arve etter andre kvinner i familien. Det her har sirkulert i årevis: Anonymkode: 30abe...a5e 9
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #12 Skrevet 27. mai 2018 Jeg mener at man ikke har meldeplikt, men ofte vil jo sånt komme frem av seg selv, når man blir kjent. Kommer jo også an på hva det er, at jeg fjernet to føflekker da jeg var tenåring føles jo ikke veldig relevant, men de er åpenbart arvelige, siden jeg har familiemedlemmer i rett oppadstigende linje med akkurat samme føflekk. Og har jeg like mye ansvar for å si fra om tannregulering, på en tannfeil som jeg arvet fra samme linje som føflekkene. Hvor går grensa liksom? Anonymkode: fd995...861 7
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #13 Skrevet 27. mai 2018 Jeg ville fortalt det hvis det er en mulighet for at dere kanskje vil ha barn sammen på et tidspunkt. Da det du har operert kanskje er trekk barnet vil få. Er mannen overfladisk nok så er dette grunn for å gå. Anonymkode: 07c22...bd5 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #14 Skrevet 27. mai 2018 Ser det er mye snakk om eventuelle barn i tråden. Jeg skjønner ikke at det skal være så viktig å få barn når man er misfornøyd med utseendet og disse trekkene blir videreført. Det er jo med stor sannsynlighet å påføre andre den misnøyen man selv har følt. Anonymkode: 79521...3ec
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #15 Skrevet 27. mai 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Så fremt det ikke er inngrep som vil vises på eventuelle barn så behøver du ikke si noe som helst. Anonymkode: de8a4...182 Så man skal fortelle daten at man har hatt tannregulering og ungen kanskje også må ha regulering? Dette blir for dumt. Med mindre man har arvelige sykdommer så ser jeg ingen grunn til å advare om noe som helst. Anonymkode: 6d417...95a 3
Tibbie Skrevet 27. mai 2018 #16 Skrevet 27. mai 2018 Var det ikke i Asia at en mann forlot og saksøkte kona si, fordi de fikk et veldig stygt barn? Hun hadde tatt så mange operasjoner, at hun ikke så ut som hun "egentlig skulle". Genene kunne man ikke fikse på, så denne mannen fikk et stygt barn Det høres ikke ut som at dine operasjoner er av samme grad, TS Selv synes jeg ikke at det er noe skam i å småfikse seg litt, så jeg ville ikke dømt deg. Men jeg aner jo ikke hvilke holdninger kjæresten din har. 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #17 Skrevet 27. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fikset puppene, burde jeg si i fra til en potensiell kjæreste at vår eventuelle datter muligens vil få små pupper? Anonymkode: 551e5...cff Bør vel si fra til en eventuell datter. Du har jo allerede lagt opp standarden for hva du synes er bra nok og ikke bra nok. Anonymkode: b3045...597 6
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #18 Skrevet 27. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så man skal fortelle daten at man har hatt tannregulering og ungen kanskje også må ha regulering? Dette blir for dumt. Med mindre man har arvelige sykdommer så ser jeg ingen grunn til å advare om noe som helst. Anonymkode: 6d417...95a Er vel helt naturlig det. Er liksom ikke noe man skjuler, hvis du ikke har destruert alle fottoer av deg fra den tiden? Tannregulering er jo en kostbar utgift som man bør være klar for. Anonymkode: b3045...597 2
Trikken Skrevet 27. mai 2018 #19 Skrevet 27. mai 2018 Man er vel glad i hverandre uannsett. Aldri opplevd at genmatchen vår var oppe til diskusjon i de 3 seriøse forholdene jeg har vært i. Vi har snakker barn, men hva har det å si om at nesen er operert og den kan muligens være større på et barn. Nå er jeg i lesbiske forhold, men det blir aldri tatt opp at den ene skal bære barn pga fysisk penere trekk. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #20 Skrevet 27. mai 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Så man skal fortelle daten at man har hatt tannregulering og ungen kanskje også må ha regulering? Dette blir for dumt. Med mindre man har arvelige sykdommer så ser jeg ingen grunn til å advare om noe som helst. Anonymkode: 6d417...95a Så man burde si i fra om de ulike krefttypene i familien til daten sin? 6 hours ago, AnonymBruker said: Bør vel si fra til en eventuell datter. Du har jo allerede lagt opp standarden for hva du synes er bra nok og ikke bra nok. Anonymkode: b3045...597 Jeg kunne ikke brydd meg mindre om min potensielle fremtidige datters pupper. Eller noen andres for den saks skyld, så det finnes ingen standard for hva som er bra nok og ikke. Etter svarene her har jeg bestemt at absolutt ingen har noe med hva jeg har fikset på og ikke, ei heller en eventuell datter. Anonymkode: 551e5...cff 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå