Gå til innhold

Ikke gjør dette etter en date!

Anbefalte innlegg

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Stakkars fyr! 

image.jpeg.656b48cdc2b2d5c0a03269b33b19f33c.jpeg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tipset. 😊

Anonymkode: e6f05...aeb

• Liker 1
Gjest Whiskey hangover
Skrevet

64,999 meldinger er mye bedre, skal huske på det neste gang... Tenk å bli anmeldt for èn melding for mye, det er drøyt.. 🤪

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

I alle dager 65. 000 meldinger :sjokkert: Hvordan er det mulig :haar: :hakeslepp:

Endret av Catalina Culès
AnonymBruker
Skrevet
På 27.5.2018 den 11.07, AnonGangerTo skrev:

Stakkars fyr! 

image.jpeg.656b48cdc2b2d5c0a03269b33b19f33c.jpeg

Trodde alle gjorde det jeg? 

Anonymkode: 16361...79b

Skrevet
På 27.5.2018 den 11.07, AnonGangerTo skrev:

Stakkars fyr!

Mener du virkelig at det er "så stakkars fyr!" ? Tror du virkelig at det er så synd på ham? Jeg tror han ler av det.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, exictence skrev:

Mener du virkelig at det er "så stakkars fyr!" ? Tror du virkelig at det er så synd på ham? Jeg tror han ler av det.

Hvorfor skulle han le av det? Overskriften og historien er morsom å lese for oss på utsiden ja, men det er ikke mye morsomt å være mottakeren av det greine der. 

Anonymkode: ecad4...29b

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle han le av det? Overskriften og historien er morsom å lese for oss på utsiden ja, men det er ikke mye morsomt å være mottakeren av det greine der. 

Anonymkode: ecad4...29b

Jeg har ikke lest historien, så det kan jeg jo ikke uttale meg om. Men at han fikk så mange sms er vel egentlig litt kjedelig kanskje, men at det er så synd på ham, er det ikke. Da er det vel mer synd på hun damen som fremstår som usikker og som at hun har et problem. Og det synes i hvert fall ikke jeg er morsomt, mer tragisk. 

Gjest Konditorfrue
Skrevet

Hun må ha mye på hjertet 😂😂😂

Skrevet
5 minutter siden, exictence skrev:

Men at han fikk så mange sms er vel egentlig litt kjedelig kanskje, men at det er så synd på ham, er det ikke.

Jovisst er det det. Hadde det der skjedd med meg, ville jeg blitt vettskremt. Dama er jo splitter pine gal, og jeg ser lett for meg alle de syke tingene hun kan finne på å gjøre i sjalusi. Tenk deg selv om du hadde mottatt 65000 meldinger etter én date. Hadde du følt deg trygg på fyren?

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, Påkrevd skrev:

Jovisst er det det. Hadde det der skjedd med meg, ville jeg blitt vettskremt. Dama er jo splitter pine gal, og jeg ser lett for meg alle de syke tingene hun kan finne på å gjøre i sjalusi. Tenk deg selv om du hadde mottatt 65000 meldinger etter én date. Hadde du følt deg trygg på fyren?

Tror ikke jeg hadde blitt redd. Men forstår hva du mener. Mange kan li redd og føle seg utrygg etter å ha mottatt så mane meldinger. Morsomt er det ikke.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, exictence said:

"Oh what would I do w ur blood! … Id wanna bathe in it

Don’t ever try to leave me ... I’ll kill you ... I don’t wanna be a murderer!

I hope you die ... you rotten filthy Jew.

I’m like the new Hitler ... man was a genius."

Eksempler på de kjærlige meldingene hun sendte. Tror du fortsatt han syntes det var moro? Fortsatt moro når han via overvåkingskamera i huset sitt fant ut at hun hadde brutt seg inn i huset mens han var på reise?

Anonymkode: 13287...010

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Oh what would I do w ur blood! … Id wanna bathe in it

Don’t ever try to leave me ... I’ll kill you ... I don’t wanna be a murderer!

I hope you die ... you rotten filthy Jew.

I’m like the new Hitler ... man was a genius."

Eksempler på de kjærlige meldingene hun sendte. Tror du fortsatt han syntes det var moro? Fortsatt moro når han via overvåkingskamera i huset sitt fant ut at hun hadde brutt seg inn i huset mens han var på reise?

Anonymkode: 13287...010

Uff, nei, det var forferdelig. Da trekker jeg det tilbake. Selvsagt er ikke det morsomt. Virket som noen her syntes det var morsomt å lese om. Jeg ble da opprørt, for det er det da i hvert fall ikke.

• Liker 1
Gjest AnonGangerTo
Skrevet
On 28. mai 2018 at 9:01 PM, exictence said:

Uff, nei, det var forferdelig. Da trekker jeg det tilbake. Selvsagt er ikke det morsomt. Virket som noen her syntes det var morsomt å lese om. Jeg ble da opprørt, for det er det da i hvert fall ikke.

Jeg synes ikke det var morsomt å lese i det hele tatt. Håper du ikke tenkte på meg da du skrev det. 

Skrevet

Og jeg som syntes eksen min var gal som ringte meg ca 120 ganger på ett par timer 😨 Stakkars mann, men det kan umulig være greit å være henne heller...

Skrevet
8 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Jeg synes ikke det var morsomt å lese i det hele tatt. Håper du ikke tenkte på meg da du skrev det. 

Nei da, jeg misforstod det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...