AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Går det an å betale regninger i bank i Norge når man ikke er kunde hos noen norske banker? jeg vil helst betale kontanter. Bor i utlandet og har ikke norsk statsborgerskap. Anonymkode: e91ff...861
Antoinette Skrevet 27. mai 2018 #2 Skrevet 27. mai 2018 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går det an å betale regninger i bank i Norge når man ikke er kunde hos noen norske banker? jeg vil helst betale kontanter. Bor i utlandet og har ikke norsk statsborgerskap. Anonymkode: e91ff...861 Det tror jeg faktisk ikke men det beste er å snakke med en bank. Kan du ikke overføre penger til noen som han betale for deg til den som skal ha pengene? Endret 27. mai 2018 av Antoinette 1
Brunhilde Skrevet 27. mai 2018 #3 Skrevet 27. mai 2018 Det ser ut som om at du kan ha en mulighet hvis du bruker "post i butikk" så lenge ikke beløpet er for høyt. (Og dette fant jeg ved et veldig kjapt googlesøk...) 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #4 Skrevet 27. mai 2018 59 minutter siden, Antoinette skrev: Det tror jeg faktisk ikke men det beste er å snakke med en bank. Kan du ikke overføre penger til noen som han betale for deg til den som skal ha pengene? Takk for forslaget Anonymkode: e91ff...861
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #5 Skrevet 27. mai 2018 52 minutter siden, Brunhilde skrev: Det ser ut som om at du kan ha en mulighet hvis du bruker "post i butikk" så lenge ikke beløpet er for høyt. (Og dette fant jeg ved et veldig kjapt googlesøk...) Takk. Det er ikke lett å søke for dem som ikke har norsk som morsmål, så flott at du forstår. Anonymkode: e91ff...861
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå