Gå til innhold

Hjelp til billetter i Oslo - Ruter

Anbefalte innlegg

Gjest mimoe
Skrevet

Vi skal til Oslo i helgen. Skal bo på Kjelsås og reise med 2 voksne og 4 barn derfra til Nydalen og Oslo sentrum fra fredag - lørdag kveld.

Før fantes det et slikt 24 timers kort, finnes det fortsatt og hvor kan det kjøpes?

Har lasta ned ruter appen men der må jeg velge soner. Hvilke sone trenger jeg til vårt bruk? Og finner ingen 24 timers billett der

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes 24- timers billett. Gå på periode under billetter. Det du skal reise er nok innenfor sone 1

Anonymkode: e5fd0...fc5

Gjest mimoe
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes 24- timers billett. Gå på periode under billetter. Det du skal reise er nok innenfor sone 1

Anonymkode: e5fd0...fc5

Tusen takk 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Sone 1 er Oslo. Andre soner er bare aktuelt hvis du har tenkt deg ut til Akerhus.

Anonymkode: 5b6fc...80e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror dessuten en voksen billett så får du med deg 4 barn på samme billett. Men da må dere reise samlet. 

Anonymkode: 6749a...963

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror dessuten en voksen billett så får du med deg 4 barn på samme billett. Men da må dere reise samlet. 

Dette stemmer, det gjelder hele lørdag og søndag, og offentlige helligdager. Mitt forslag er å kjøpe 24-timers-billetten på en automat eller en Narvesen/7-11/Deli de Luca, så slipper du stresset med å ha strøm på telefonen. Husk å validere billetten før du går på. 

Gjest mimoe
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips 🙂

Jeg så på det, men det gjaldt lørdag. 

Så da må jeg evt aktivere min bilett på fredag og kjøpe enkeltbilletter frem og tilbake fredag, så reiser de gratis med meg på lørdag 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...