Gå til innhold

Katten min kan 15 triks og bare er 1 år.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da jeg fikk katten min (12 uker) var hun ekstremt smart katt, til å bare være 12 uker. Hun lærere seg fort å ringe på bjella når hun ville ut. Vi øver ikke på mange triks  og fortsatt kan hun alle triksene nå på 1 år. Skriv om katten din kan triks.

Endret av Nera
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke nødvendig å opprette masse tråder om dette. Du får svar i den andre tråden. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du så oppmerksomhetssyk?

Anonymkode: 7b1c6...c18

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er viktigere at katten er en god lytter, at den ikke har noe imot litt spritånde og at den liker Adele.

Anonymkode: 0512f...4e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor et så stort behov doen å bli sett? Får du ikke nok oppmerksomhet hjemme? Slutt å lag alle disse tulletrådene! 

Anonymkode: 4f8b7...c18

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor et så stort behov for å bli sett? Får du ikke nok oppmerksomhet hjemme? Slutt å lag alle disse tulletrådene! 

Redigert

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor et så stort behov doen å bli sett? Får du ikke nok oppmerksomhet hjemme? Slutt å lag alle disse tulletrådene! 

Jeg kommer ikke til å slutte å legge ut tråder bare fordi du ber meg om det, takk for oppmerksomheten men jeg trenger den ikke. Sånne mennesker som deg synes jeg faktisk synd på. Hvis du ikke liker det er det bare å klikke seg ut enkelt og greit. Jeg bryr meg helt ærlig ikke om deg annet enn at jeg synes synd på deg, beklager.

Endret av Nera
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Nera said:

Jeg kommer ikke til å slutte å legge ut tråder bare du ber meg om det, takk for oppmerksomheten men jeg trenger den ikke. Sånne mennesker som deg synes jeg faktisk synd på. Hvis du ikke liker det er det bare å klikke seg ut enkelt og greit. Jeg bryr meg helt ærlig ikke om deg annet enn at jeg synes synd på deg, beklager.

Lol! Du får bare fortsette å opprette tulletråder da, men siden det ikke er lov så vil de bare bli stengt! 😄

Anonymkode: 7b1c6...c18

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...