AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Lurer veldig på, disse damene som name dropper typen og forteller mange historier om typen eller om de to mens de aktivt flørter med deg, gjerne forteller bredt om sexliv og slikt, gjør de det for å si at «jeg har type, men kunne tenke meg å ligge med deg», eller er det forsvarsmekanisme? Anonymkode: c374f...908
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #2 Skrevet 27. mai 2018 Kvinnen forteller også at typen oppholder seg i en helt annen del av landet. Anonymkode: c374f...908
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #3 Skrevet 27. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kvinnen forteller også at typen oppholder seg i en helt annen del av landet. Anonymkode: c374f...908 Og at hun er alene hjemme hele helgen? Og at det vil bli ensomt å være helt alene? Anonymkode: 7eac2...45a 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #4 Skrevet 27. mai 2018 Er du sikker på at hun flørter med deg da? Mange menn misforstår slike situasjoner... Anonymkode: 8b799...932 9
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #5 Skrevet 27. mai 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at hun flørter med deg da? Mange menn misforstår slike situasjoner... Anonymkode: 8b799...932 Hvis hun sier "hei" flørter hun. Kan ikke misforståes. Anonymkode: 2e657...4b7 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #6 Skrevet 27. mai 2018 Er dette en vanlig problemstilling? Anonymkode: 7752d...7e7
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #7 Skrevet 27. mai 2018 Du har lyst på hankypanky? Hva er flørt i denne gården da? Hvis du tror det er en flørt, er det en sjans for at det er flørt også. Men smil, glis og vennlighet er ikke flørt. Det bør minimum være noe kroppskontakt til for at det er flørt. Anonymkode: f1243...d53 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #8 Skrevet 28. mai 2018 Hun nevner han ofte for at du skal forstå hun er opptatt og friendzoner deg så du ikke skal tro det er fordi hun flørter at hun snakker til deg. Anonymkode: c0277...44b 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #9 Skrevet 28. mai 2018 Synes det fremstår veldig merkelig når jeg ikke engang viser spesielt interesse for å snakke med dem, det er gjerne venninna til en jente som kompisen min flørter med, altså ikke samme person, men «den» personen. Og opplever at den type jente nærmest følger etter meg og forteller ut i det vide om det breie om ting, gjerne seksuelle ting også, men avslutter med «men jeg har type assa» o.l. Opplevd det endel ganger, og lurer på hva som ligger bak. Av ren nysgjerrighet får jeg nesten lyst til å spørre om målet hennes er å hooke med meg. Jeg har som sagt ikke noen interesse av å sjekke opp noe jenter, jeg er i et lykkelig forhold 🙂 Anonymkode: c374f...908
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #10 Skrevet 29. mai 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det fremstår veldig merkelig når jeg ikke engang viser spesielt interesse for å snakke med dem, det er gjerne venninna til en jente som kompisen min flørter med, altså ikke samme person, men «den» personen. Og opplever at den type jente nærmest følger etter meg og forteller ut i det vide om det breie om ting, gjerne seksuelle ting også, men avslutter med «men jeg har type assa» o.l. Opplevd det endel ganger, og lurer på hva som ligger bak. Av ren nysgjerrighet får jeg nesten lyst til å spørre om målet hennes er å hooke med meg. Jeg har som sagt ikke noen interesse av å sjekke opp noe jenter, jeg er i et lykkelig forhold 🙂 Anonymkode: c374f...908 Nei, de forteller deg det av helt motsatt årsaker. At de IKKE vil hooke med deg, og ikke vil at du skal tro at de vil det heller. Man kan fint snakke om sex og andre ting med venner og bekjente, men for noen man vil understreke at man friendzoner så de ikke skal misforstå å tro man flørter, så nevner man typen mange ganger "tilfeldig" i samtalen for at gutten man snakker med skal innse at han ikke har sjans og at det vi prater om bare er vennskapelig Anonymkode: c0277...44b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå