Nera Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Hvordan vet man om en gravid katt sine unger lever. Hørt noe med sparking, men ser ikke på katten derfor jeg lurer. Magen har ikke vokst stort enda, skjer det når den har popet ut? Folk overdriver og sier at om du stryker katten i magen (når magen er stor) vil kattungene dø. Det kan da ikke stemme? Katten pleier jo å være borti ting, eller gjennom en ting der hun må presse magen frem? Og det er jo verre enn hånd som bare stryker?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #2 Skrevet 27. mai 2018 2 minutter siden, Nera said: Det kalles «clickbait» Skjedde ikke på ordentlig. Skrev TS om denne tråden i en annen tråd. Anonymkode: f59c5...91d
Djungelvrål Skrevet 27. mai 2018 #3 Skrevet 27. mai 2018 Kattunger dør ikke om man stryker katten på magen. Det sier seg selv! Steriliser katten! 3
solmåneogstjerner Skrevet 27. mai 2018 #4 Skrevet 27. mai 2018 Herregud, nå må du gi deg! Dette tar jo helt av. Håper du troller, og at du faktisk ikke har et levende vesen i din omsorg. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #5 Skrevet 27. mai 2018 Jeg rapporterte TS fordi det er ikke lov til å opprette tulletråder, og jeg tror TS bare tuller i alle trådene sine. Sååå lite troverdig Anonymkode: f59c5...91d 4
solmåneogstjerner Skrevet 27. mai 2018 #6 Skrevet 27. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg rapporterte TS fordi det er ikke lov til å opprette tulletråder, og jeg tror TS bare tuller i alle trådene sine. Sååå lite troverdig Anonymkode: f59c5...91d Ja, skjønte det nå.. uff så irriterende med sånne folk 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #7 Skrevet 27. mai 2018 1 minutt siden, solmåneogstjerner said: Ja, skjønte det nå.. uff så irriterende med sånne folk I know. Det er bare et barn som leker seg Anonymkode: f59c5...91d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå