Gå til innhold

Ei som får seg venninner via andre og dropper første venninna etterpå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har kjent henne(M) hele livet og vi er i familie litt ut i slekten. Så ble jeg godt kjent med K og hang ofte med henne så det var naturlig at K og M møttes. Med tiden ble jeg frosset ut og de fortsatte som bestevenner. Deretter presenterte K ei venninne til M, nå er M bestis med S og har omtrent ingen kontakt med K lengre. 

Jeg var i et lengre forhold da jeg var venninne med M og K, M er fremdeles venn med min eks og alle hans venner. K var også sammen med en fyr i den tiden og da det ble slutt så "overtok" M eksen som venn samt alle rundt han også. 

På videregående presenterte jeg M for venninne L, etter hvert droppet L meg og fortsatte med M. L valgte å flytte fra byen så ingen har kontakt med henne lengre. K presenterte også M for J en gang på vgs, M og J er fremdeles venner, men J er ikke venn med K mer. 

Men altså alle M sine venner er tidligere venner av bestevenninner hun har hatt. Opplevde at M hadde sterke meninger om meg da vi var 19-20, hun samlet sammen et par jenter til og gikk til typen min for en alvorsprat. Han måtte jo se hvor slitsom jeg var og at jeg måtte endre meg, han måtte overtale meg til det. Han gjorde jo ikke det da, men fikk lese samtalen etterpå. 

Jeg og M har prøvd å være venner ved flere anledninger. Hun driver stadig å gir meg livsråd om hvordan jeg bør gjøre ting, råd er ikke noe jeg spør om heller. Når jeg ikke følger rådene hennes blir hun sint og enten skjeller meg ut eller ignorerer meg for en periode. Vi har fått litt kontakt igjen nå etter flere år, begge har barn på samme alder, men jeg må si at jeg er veldig skeptisk til henne. 

Skal jeg gi henne en ny sjanse?

Anonymkode: 729da...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette var komplisert. Ikke lett å ha venninner.

De som synes Trump har en vanskelig jobb med å sjongelere alle verdens diktatorer, har ikke prøvd å ha venninner.

Anonymkode: 7a20a...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke engang at du gidder å vurdere det.

Ut ifra det du skriver fremstår hun som en skikkelig dramaqueen. 

Nei takk. 

Har hun noen gang selv hatt kjæreste? Over lengre tid? Hun fremstår veldig flyktig. Ikke sikkert hun evner å ha så dype langvarige relasjoner, mer overfladisk og flakkende.

Å fortelle din kjæreste hva han skal si og mene om deg er helt sykt. Det i segselv er nok til at jeg ville holdt meg laaangt unna. 

Anonymkode: 4f222...741

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke engang at du gidder å vurdere det.

Ut ifra det du skriver fremstår hun som en skikkelig dramaqueen. 

Nei takk. 

Har hun noen gang selv hatt kjæreste? Over lengre tid? Hun fremstår veldig flyktig. Ikke sikkert hun evner å ha så dype langvarige relasjoner, mer overfladisk og flakkende.

Å fortelle din kjæreste hva han skal si og mene om deg er helt sykt. Det i segselv er nok til at jeg ville holdt meg laaangt unna. 

Anonymkode: 4f222...741

Ja hun ble kjæreste med en kompis av meg som da ikke fortsatte som venn av meg. De har et sammen i 5 år og har barn nå, me  det var første forholdet hennes.

Anonymkode: 729da...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...