Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... og hvorfor er det negativt?

Anonymkode: 8f8d9...c85

Videoannonse
Annonse
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Ikke noe galt i å bare være ute etter sex. Problemet er når de ikke sier ifra at de kun er ute etter sex, og det er det ikke alle som gjør.

Skrevet (endret)

Er ikke noe i veien med det, så lenge man er ærlig om det. Det finnes mange som kun er ute etter sex, som finner hverandre og har det hyggelig sammen på den måten.

Det folk har problemer med er når folk later som de liker deg som person, manipulerer følelser og får deg til å gjøre noe du ellers ikke ville gjort om det ikke var følelser inne i bildet, kun for å komme nedi buksa di.

Endret av 282_NaughtySpark
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Uhumskheter skrev:

Ikke noe galt i å bare være ute etter sex. Problemet er når de ikke sier ifra at de kun er ute etter sex, og det er det ikke alle som gjør.

Sex er jo så mye, og noe de fleste er ute etter. Det kan være en fin «ice breaker» og et godt alternativ til å sitte å nippe til vin eller kaffe.  Man er jo ikke «kun ute etter vin» fordi om man drikker vin sammen.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, 282_NaughtySpark skrev:

Er ikke noe i veien med det, så lenge man er ærlig om det. Det finnes mange som kun er ute etter sex, som finner hverandre og har det hyggelig sammen på den måten.

Det folk har problemer med er når folk later som de liker deg som person, og manipulerer følelser og får deg til å gjøre noe du ellers ikke ville gjort om det ikke var følelser inne i bildet, kun for å komme innafor buksa di.

Meb hva er prinsipielt galt med å prøve å komme seg ned i buksa på noen (man kan jo være spesielt interessert i glidelåsmekanismer) i forhold til det å kun være opptatt av - ja hva da - en man til slutt kan flytte sammen med? Hva gjør det ene mindre nobelt enn det andre?

Skrevet (endret)

Nå gjør du deg bare vanskelig, det er jo ingenitng prinsippielt galt med det, det er jo nettopp det vi/jeg sier.

Endret av 282_NaughtySpark
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, 282_NaughtySpark skrev:

Nå gjør du deg bare vanskelig, det er jo ingenitng prinsipielt galt med det, det er jo nettopp det vi/jeg sier.

Men er ikke det å ville ha sex med noen å like noen per definisjon, det er det jeg mener? Hvis man liker noen, er det ikke uvanlig å manipulere, man prøver jo ofte å gjøre de rette tingene, men hvis man gjør de rette tingene for å få sex, så blir det sett ned på, i forhold til hvis man gjør de rette tingene for å bli beundret, få et forhold etc.

Gjest Uhumskheter
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men er ikke det å ville ha sex med noen å like noen per definisjon, det er det jeg mener? Hvis man liker noen, er det ikke uvanlig å manipulere, man prøver jo ofte å gjøre de rette tingene, men hvis man gjør de rette tingene for å få sex, så blir det sett ned på, i forhold til hvis man gjør de rette tingene for å bli beundret, få et forhold etc.

Nei! Ikke i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke feil å bare ville ha sex, men da sier man det.. er ikke så vanskelig å si "jeg er ikke ute etter et forhold" eller noe lignende. Handler om å være ærlig og respektere den andre.

Anonymkode: 3a6eb...723

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Uhumskheter skrev:

Nei! Ikke i det hele tatt.

Så du tolker ikke at noen vil ha sex med deg som at de liker deg? Utdyp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...