Gå til innhold

hvorfor får noen mennesker aldri venner ?!

flagrefitte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er dame på 26 år som har 0 venner. Vil gjerne ha et par. Jeg vet ikke hvorfor ingen vil være venner med meg, da jeg har mye til felles med de jeg har gått i klasse med på høyskolen, jobb osv. Ikke særlig gøy å være den eneste som ikke ble invitert på grillfest etter bestått studie. Jeg er normal!!! 

Anonymkode: 0321f...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker jo oppegående og reflektert, men elefanten i rommet i denne tråden er vel profilnavnet ditt. Kanskje er det ironisk ment. Og kanskje har du en mening bak navnet som vi ikke kan vite. Det er litt spesielt, og ikke et navn så mange ville valgt.

Anonymkode: a3f00...f2a

Jeg fant denne kommentaren ganske morsom, vet egentlig ikke helt hvorfor.

Anonymkode: 34ae3...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 hours ago, AnonymBruker said:

Du har tydeligvis folk rundt deg som liker deg og ønsker å bruke tiden sin på deg, du er virkelig ikke venneløs. Å klage på at folk ringer deg flere ganger om dagen og lurer på om du vil finne på noe, blir for dumt. Det finnes nok av folk som aldri blir spurt om det av noen. 

Anonymkode: 2b32b...73b

Da missforstod du innlegget mitt, jeg pratet om tidligere erfaring som kan være en grunn til at jeg ikke har venner. Har en person jeg prater med innimellom, en kompis som har flyttet til sverige så ser han kanskje en gang i året. Har møtt/har opplevd osv, ikke nå, men for mange år siden med de som ringte og ville bruke tid på meg (tid på å syte om seg selv, venner er ikke så selvsentrerte).

Anonymkode: 48346...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes mennesker jeg ikke ønsker bli venn med.

Det er slike som baktaler og snakker ned andre, er opptatt av sladder og rykter.

Så er det dem som kun snakker om seg selv og sitt. Ingenting annet er interessant.

Og dem som skryter. Av alt de eier og har og kan og får til. Finnes haugevis av dem.

Og dem som er konstant deprimerte, lite smil og latter og glede. 

Og dem som er arrogante, tror de er verdens vakreste/flotteste og Guds gave til ethvert menneske.

Og dem som aldri spør om noe tilbake. Mangel på sosial intelligens.

Ønsker man seg venner, er det lurt å smile, lytte og stille spørsmål. Det gjør heller ikke noe å lukte godt, se velstelt ut og vise interesse for andre mennesker. 

Anonymkode: 82486...9c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...