Gå til innhold

Tenner kvinner på mannens penis?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne kommentaren her er bare for dum til å gi et seriøst svar til.

Anonymkode: a61a2...f58

Du synes jo vaginaen er det vakreste som finnes, men uten å åpne opp og kikke inn så ser du jo ikke vaginaen.

Anonymkode: 24736...149

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei kvinner tenner ikke på penisen spesielt eller mannekroppen generelt. Kvinner tenner på drømmen om familieliv, og der er mannen en nødvendig komponent, verken mer eller mindre.

Anonymkode: 6ef15...b08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei kvinner tenner ikke på penisen spesielt eller mannekroppen generelt. Kvinner tenner på drømmen om familieliv, og der er mannen en nødvendig komponent, verken mer eller mindre.

Riktig. Det er vitenskapelig bevist at kvinner ikke er særlig tiltrukket av mannskroppen, Menn er generelt mer tiltrukket av kvinnekroppen. Men om alle kvinner tenner på drømmen om et familieliv skal jeg ikke uttale meg om.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser en på hvordan kvinner bruker stemmeretten og feminister og slikt, virker det som at de tenner på en stat som sørger for barna, mer enn å være avhengig av en mann. Mannen er mer en ulempe enn fordel virker det som, dersom en analyserer kvinners bruk av stemmeretten.

Stor stat som skal gi dem trygg jobb og trygghet for barna. Menn kan være skattekveg i privat sektor, den tanken tenner dem definitivt

Anonymkode: 70ece...aaa

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner drømmer ikke om stasjonsvogn, hvitt stakittgjerde og huslån.

Stikkordet er begjær, kvinner fantaserer stortsett om å bli begjært på en eller annen måte.

Les bok, my secret garden

Anonymkode: a7244...7cd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, kjønnsorganer er ekle, spesielt på menn. 

Anonymkode: 1a161...3fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ehm, jeg tenner definitivt ikke på drømmen om familieliv, men kan tenne ganske heftig på en penis 🙊 Trodde det var vanlig... 

Anonymkode: 0bb27...d7c

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenner på mannen, ikke penisen. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenner mer på armer, bryst og rygg

• Liker 1
Skrevet

Kan helt klart tenne på en fin penis :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er noe som jeg ikke helt forstår logikken i. Du sier at du ikke tenner på penisbilder, Selvom du er kåt/tiltrukket av mannen som penisen tilhører? Jeg forstår at det kan være ubehagelig for jenter/kvinner å bli tilsendt penisbilder fra menn som dem ikke er tiltrukket av eller har noen relasjon til. Men jeg kan ikke forstå hvorfor dem ikke vil ha intime bilder av en som dem føler tiltrekning mot.

Penis er verken pen eller sexy. Den er bare et redskap. Jeg vil heller se blikket og ansiktet om hensikten er å gjøre meg tent.

Anonymkode: 20678...7b2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Penis er tennende, liker dickpics jeg :phaedra:

Anonymkode: f783a...fc3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Glattbarbert og stiv, med dryppende precum ...

Anonymkode: c198e...129

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, Men jeg går utifra at du ser poenget?

Så hvis moren din sender et nærbilde av underlivet sitt og du ikke vet det er av hennes så kan du sitte å runke til det?

Som mann er ikke et nærbilde av en fitte tennende for meg, jeg må kunne knytte det til en person, altså enten at jeg vet hvem det er sitt underliv eller et helbilde av en heit dame. Jeg blir ikke tent av dette her akkurat, men folk er forskjellige.

Anonymkode: 312c6...ca0

Skrevet

En penis er overhodet ikke tiltrekkende i seg selv nei. Den må sitte på en mann jeg er tiltrukket av, og komme til synet når stemningen er riktig. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som mann synes at synet av en deilig og saftig vagina er utrolig vakkert. Vel, At en vagina ligner på en tarm får være din mening. Det jeg mener er at hele vaginaen er vakker, Jeg kan aldri få nok fitte. 

Jeg tror egentlig ikke jeg har sett noen vaginaer. Selv om jeg har vært inne i flere med både tunge, fingrer og penis. 

Vagina er fødselskanalen, det man normalt ikke ser. Vulva er navnet på de ytre kjønnsdelene, men det er ikke ofte brukt. Det er jo egentlig litt synd siden vulvaer kan være svært så vakre. 

• Liker 3
Skrevet

Er vel kanskje greit om flere menn hadde visst det, da hadde det kanskje blitt færre kleine dickpicks sendt rundt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg blir kåt av penisbilder.. hahha, helt sykt å :P

Anonymkode: 3cd9a...747

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...