Minlillelykke Skrevet 26. mai 2018 #1 Skrevet 26. mai 2018 Skal gå til innkjøp av barnehage sekk til lillesøster som starter til høsten. Til storebror har vi beckmann, så spørsmålet er, skal lillesøster også få beckmann, eller er bergangs også bra?
Kim91 Skrevet 26. mai 2018 #2 Skrevet 26. mai 2018 Det viktigste er at den er lett å bære, har god ryggstøtte og lås(?) fremme, og gjerne vanntett( trekk til). Hvilket merke spillet ingen rolle 👍😊
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #3 Skrevet 26. mai 2018 Bergans har noen gode Anonymkode: 306b4...528
Ulrikke Skrevet 26. mai 2018 #4 Skrevet 26. mai 2018 Vi hadde Bergans, den holdt hele barnehagetiden. Da hun begynte på skolen, kjøpte vi Beckmann, og var veldig fornøyd med det også. Tipper begge er bra, kjøp den som passer best på barnets rygg?
Arkana Skrevet 26. mai 2018 #5 Skrevet 26. mai 2018 Vi har to stykker. En ordinær sekk kjøpt på en lekebutikk med barnets favorittmotiv som brukes til å frakte matpakken til og fra til daglig og så har vi en Bergans Jr 12 L som er god å bære og brukes de dagene de skal på tur.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #6 Skrevet 26. mai 2018 Vi har også to. Fjellreven mini og Bergans. Fornøyd med begge, men nå er min så liten at de ikke har begynt med sekk på tur enda i barnehagen. Så bruker mest fjellreven nå, men blir Bergans sin så fort barnet skal bære på tur. Anonymkode: 2334f...54a
Minlillelykke Skrevet 26. mai 2018 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2018 7 minutter siden, Ulrikke skrev: Vi hadde Bergans, den holdt hele barnehagetiden. Da hun begynte på skolen, kjøpte vi Beckmann, og var veldig fornøyd med det også. Tipper begge er bra, kjøp den som passer best på barnets rygg? Hun vil fortsatt være såppass liten ved start at bæring selv. Men jeg ønsker ikke å kjøpe flere sekker. Da fortsetter vi nok med beckmann☺️
Minlillelykke Skrevet 26. mai 2018 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2018 30 minutter siden, Kim91 skrev: Det viktigste er at den er lett å bære, har god ryggstøtte og lås(?) fremme, og gjerne vanntett( trekk til). Hvilket merke spillet ingen rolle 👍😊 Synes begge er relativt lette, men ingen av de har regntrekk som jeg er kjent med. Det følger dog med reflekstrekk til beckmann sine. Tipper vi ender opp med det, da storebror synes sin er veldig god å bære
Minlillelykke Skrevet 26. mai 2018 Forfatter #9 Skrevet 26. mai 2018 9 minutter siden, Arkana skrev: Vi har to stykker. En ordinær sekk kjøpt på en lekebutikk med barnets favorittmotiv som brukes til å frakte matpakken til og fra til daglig og så har vi en Bergans Jr 12 L som er god å bære og brukes de dagene de skal på tur. Det var sånn vi gjorde det med storebror. Men på grunn av endret jobbsituasjon for meg kan jeg levere de senere etter endt permisjon, så de vil ikke spise frokost i barnehagen. Den blir nok mest beukt til skiftetøy
Minlillelykke Skrevet 26. mai 2018 Forfatter #10 Skrevet 26. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har også to. Fjellreven mini og Bergans. Fornøyd med begge, men nå er min så liten at de ikke har begynt med sekk på tur enda i barnehagen. Så bruker mest fjellreven nå, men blir Bergans sin så fort barnet skal bære på tur. Anonymkode: 2334f...54a Jeg har bergans selv, og liker den godt. Tror dog vi ender opp med beckmann.
atropos Skrevet 26. mai 2018 #11 Skrevet 26. mai 2018 Gå for Bergans. Har beckmann hoftespenne? Vi hadde en beckmann bhgsekk som ikke hadde det, og det ble for dårlig da vi skulle på tur. Nå har vi bergans jr 12l, og er veldig fornøyde. Den sitter godt på ryggen og har både bryst og hoftestropp.
Minlillelykke Skrevet 26. mai 2018 Forfatter #12 Skrevet 26. mai 2018 37 minutter siden, atropos skrev: Gå for Bergans. Har beckmann hoftespenne? Vi hadde en beckmann bhgsekk som ikke hadde det, og det ble for dårlig da vi skulle på tur. Nå har vi bergans jr 12l, og er veldig fornøyde. Den sitter godt på ryggen og har både bryst og hoftestropp. De med lokk har både hoftespenne og brystspenne. Men de enkle som kan brukes som gymbag senere er jeg usikker på. Vi får ta med medgiver ( storebror) for å se hva han sier 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå