Gå til innhold

Er du en annen person i forhold enn som singel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen lyder: Endrer du adferd og/eller tankemønster når du er i et forhold kontra når du er singel? Eller føler du at du er «deg sjæl» 100% av tiden uansett sivilstand?

Anonymkode: d84d0...dca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si at jeg endrer meg endel når jeg er i forhold. Det har ikke vært positivt for meg og jeg har innsett at jeg har endel å jobbe med.

Nå er dette sikkert mer ekstremt enn andre kanskje opplever, men jeg blir veldig selvutslettende. Det er som om jeg må gjøre han til lags og tror ikke at han kommer til å like meg hvis jeg viser hvordan jeg virkelig er.

Så pågår det en stund og så orker jeg ikke mer og blir mer meg selv og tør å kreve mer. Men da er han eller vi blitt så vant til å ha det sånn at det har blitt problemer ut av det. Dette er satt litt på spissen, men hvis jeg noen gang skal inn i et forhold igjen så er det ting jeg må jobbe med. Jeg orker ikke flere forhold der alt foregår på hans premisser fordi jeg har vært selvutslettende.

Jeg lærte i det forrige forholdet at jeg hadde satt meg selv i andre rekke og at jeg ble ulykkelig av det.

Anonymkode: b60a7...2e9

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil si at jeg endrer meg endel når jeg er i forhold. Det har ikke vært positivt for meg og jeg har innsett at jeg har endel å jobbe med.

Nå er dette sikkert mer ekstremt enn andre kanskje opplever, men jeg blir veldig selvutslettende. Det er som om jeg må gjøre han til lags og tror ikke at han kommer til å like meg hvis jeg viser hvordan jeg virkelig er.

Så pågår det en stund og så orker jeg ikke mer og blir mer meg selv og tør å kreve mer. Men da er han eller vi blitt så vant til å ha det sånn at det har blitt problemer ut av det. Dette er satt litt på spissen, men hvis jeg noen gang skal inn i et forhold igjen så er det ting jeg må jobbe med. Jeg orker ikke flere forhold der alt foregår på hans premisser fordi jeg har vært selvutslettende.

Jeg lærte i det forrige forholdet at jeg hadde satt meg selv i andre rekke og at jeg ble ulykkelig av det.

Anonymkode: b60a7...2e9

Herregud, som å lese om meg selv!! Gir og gir og gir, også oppdager jeg jo tilslutt, at siden det sjelden blir gitt noe som helst fra den andre parten, går jeg rett og slett tom! Skjerpings

Anonymkode: f1977...5f2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var slik i mine yngre dager. Var som å spille en rolle. Var alltid så snill og flink og god. Viste aldri noen av mine dårlige sider. Nå derimot har jeg endret meg. Det er jo så slitsomt å være "en annen". 

Nå er jeg meg selv. Hvis en fyr ikke liker noe ved meg, så synd for han. Jeg endrer ikke personligheten min for noen andre.

Anonymkode: 28491...f45

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er sammen med noen mister jeg meg selv og blir gradvis deprimert. Som singer er jeg blid, imøtekommende og utadvendt.

Anonymkode: fb4a9...69f

AnonymBruker
Skrevet
On 5/26/2018 at 10:00 PM, AnonymBruker said:

Når jeg er sammen med noen mister jeg meg selv og blir gradvis deprimert. Som singer er jeg blid, imøtekommende og utadvendt.

Anonymkode: fb4a9...69f

Kan du utdype litt mer om hvordan du føler du mister deg selv? Jeg føler litt det samme, men vet ikke om det er normalt. Jeg er i mitt første forhold (tross fyllte 30) og jeg vet ikke helt om det er noe for meg...

TS

Anonymkode: d84d0...dca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...