Gå til innhold

Sexstillingen 112

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg har lest litt på diverse utenlandske forumer om sexstillingen 112. Jeg merker at jeg ikke blir helt klok på alle «stegene», men jeg har lyst til å prøve den med han jeg driver med. 

Er det noen her som har testet den? Til info er vi 24 og 28 år gamle, og har drevet i noen mnd. Er redd kanskje han synes det blir litt drøyt, etter alt jeg har lest om 112, men samtidig virker det utrolig spennende.

Anonymkode: 8d8bc...048

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke du opplyse oss andre ? Kilder til stegene eller du forklarer?

Skrevet

Sikkert bare meg.men aldri hørt om den sexstillingen. Kanskje du kan forklare litt mer og evt si hvor du har lest om den? 

Skrevet

112? Kjenner til 69 og 68. Nå ble jeg nysgjerrig. 

Skrevet

Aldri hørt om🤷🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Er det når man ringer politiet for så å ha sex mens de slår inn døra og kommer stormende inn akkurat idet man når klimaks?

Skjønner at det kan være vanskelig å taime rett.

Anonymkode: 4cfc7...a3d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hei. trodde det var noe "alle" hadde hørt om. Det er noe som kommer fra Japan eller noe, har lest om det på forumer i USA og noe diverse internasjonalt. 

Det er jo ganske kinky, og veldig detaljert og instruksjonell måte å ha sex på, men det er kanskje det som gjør 112 så unikt. Det var en fyr som fikk meg til å bli med på det på en tinder date for et halvår siden, og har aldri testet det etterpå, etter det så har jeg prøvd å lese om det og forstå.. Men tror aldri jeg har fått det til 100%.

TS

Anonymkode: 8d8bc...048

Skrevet

13_15_3.png#.Wwn13BFbbuQ.link

Denne?

Ser egentlig ikke noe spesielt vanskelig med den.

Skrevet

Det er nr. naboen ringer når vi har sex.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...