Gjest Sarah Skrevet 28. februar 2005 #1 Skrevet 28. februar 2005 Jeg har en utrolig god og snill samboer som jeg elsker, men ved hver annledning når han er borte er det rett inn på internett, eller fram med en erotisk film jeg har og koser til...ja...jenter. Det er ikke snakk om hva som helst, og hittil har jeg faktisk bare sett 3 jenter jeg liker, og jeg synes dette er rart :oops: Er det noe galt med meg? Er dette normalt? Jeg kunne aldri tenkt meg å gjort noe, det verker et visst sted bare ved å tenke på det...
Gjest GreenSky Skrevet 28. februar 2005 #2 Skrevet 28. februar 2005 Det er mange som tenker som deg, du er ikke unormal.
Gjest GreenSky Skrevet 28. februar 2005 #4 Skrevet 28. februar 2005 Om du er bifil eller ikke, har du allverdens tid til å finne ut av. Og om du er det, så har du mye mer å se på, ikke sant.
Gjest Sarah Skrevet 28. februar 2005 #5 Skrevet 28. februar 2005 Ja, du er inne på noe..Hehe..det er jo en måte å se på det på
Våge Skrevet 2. mars 2005 #6 Skrevet 2. mars 2005 Jeg trur ikkje du er bifil.....eg har også kjæreste.....jeg jer det samme som deg...tenner på jenter...åå..ja
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #7 Skrevet 2. mars 2005 Slik jeg ser det er du bifil dersom du kan forelske deg og bli kjæreste med personer av begge kjønn. Jeg synes ikke -fil og -sex -begrepene er så veldig interessante. Det viktige for meg er å gjøre hva jeg liker og synes er godt, Jeg tror det er nokså vanlig å fantasere (eller praktisere ) om sex med personer av samme kjønn, selv om man ellers er helt "straight".
Gjest GreenSky Skrevet 3. mars 2005 #8 Skrevet 3. mars 2005 Finnes også noe som heter bisexuell. Altså at en kan tenne på begge kjønn, men bare forelske seg i det motsatte kjønn.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #9 Skrevet 3. mars 2005 Bisexuell - tenne på begge kjønn og kan forelske seg i begge kjønn. Bifil - forelske seg i begge kjønn men tenne kun på det motsatte kjønn. Til trådstarter, bare tiden vil vise hva du er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå