AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #1 Del Skrevet 26. mai 2018 Har vært fotball menneske i 40 år, men nå ser jeg ikke poenget lengre. Det handler bare om forretning og er ikke lengre en folkesport. Så for meg kan sporten dø. Jobber uansett med barn og unge. Har aldri sett så laber interesse for fotball og ski idrett som nå. Det er noen som har skikkelig interesse, men det er også bare dem som har talent og potensial. Vet ikke hvordan det er i resten av verden, men Norge går rett vei her tror jeg. Anonymkode: ab375...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 26. mai 2018 #2 Del Skrevet 26. mai 2018 Det kommer til å bli klonet frem idrettsutøvere, spesialisert på de forskjellige idrettene. De ulike farmasøytiske firmaene vil ha sine lag og utøvere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #3 Del Skrevet 28. mai 2018 Håper det Anonymkode: 49847...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #4 Del Skrevet 28. mai 2018 Vi går en femtid i møte der vi vil ha kortere jobbdager, og der færre vil jobbe, så tenker at idrett og fotball kommer til å returnere i stor skala da. Anonymkode: 76786...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #5 Del Skrevet 28. mai 2018 Nei, det tror jeg ikke. Anonymkode: 4d717...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #6 Del Skrevet 28. mai 2018 Ja Anonymkode: 4e98c...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå