Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva bruker du for å rense huden i ansiktet? Sånn type "kvelds-rutine" for å rengjøre huden?
Jeg bruker ikke ansiktsminke.
Har tørr og sensitiv hud. 

Er denne bra? Tenker til vask om kvelden... ser den funker med sminke.. selv om at jeg ikke bruker sminke :P 
3600542011082_-_micejjjjjjllar_cleansing_gel_200ml.jpg

Anonymkode: 62313...0b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker den jeg også, både morgen og kveld, og er fornøyd med denne. Har også brukt la roche-posay rensevann og var superfornøyd, men grunnen til at jeg bruker garnier nå er for å spare litt penger.

Anonymkode: ed82c...7df

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker den jeg også, både morgen og kveld, og er fornøyd med denne. Har også brukt la roche-posay rensevann og var superfornøyd, men grunnen til at jeg bruker garnier nå er for å spare litt penger.

Anonymkode: ed82c...7df

Synes du huden blir renere? Har prøvd noe lignende for mange år siden, var som vann og merket null forskjell. Ser mange på youtube bruker den over, er helt grønn når det kommer til slikt. 

-ts

AnonymBruker
Skrevet

Til tørr og sensitiv hud bør du bruke produkter uten silikon og mineralolje. Jeg bruker sminkefjerner fra aquaderma, ansiktsrens fra la roche posay, dagkrem fra aquaderma :)

Anonymkode: a9d82...6da

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til tørr og sensitiv hud bør du bruke produkter uten silikon og mineralolje. Jeg bruker sminkefjerner fra aquaderma, ansiktsrens fra la roche posay, dagkrem fra aquaderma :)

takk for tips

-ts

Skrevet

Jeg renser huden med mandelolje, effektiv på å fjerne sminke+renser huden. 

Har i utgangspunktet tørr hud, og har fått veldig fin hud etter at jeg begynte med oljerens 

Kjøper mandelolje på helsekost, ei flaske varer i evigheter. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 26.5.2018 den 18.08, AnonymBruker skrev:

Beklager om jeg maser. 
Men er det denne rensen du snakker om?
919697.jpg

Jeg ønsker noe som bør vaskes av med vann. Da jeg liker ikke å la slikt sitte igjen på huden. Alt annet enn krem er ekkelt. Det er bare i hodet mitt, jeg vet :P 

AnonymBruker
Skrevet

Etude House happy essential foam collagen. Hadde i to år utslett i ansiktet. Forsvant med denne.

Anonymkode: 522d6...11d

Skrevet

Jeg bruker denne. Tørker ut huden noe, men tilfører olje fra The Ordinary i etterkant, samt granactive retinoid 2%. Sliter med sensitiv hud, noe utslett innimellom. Slet med mye voksenacne, denne (og resten av hudpleien) holder det under sjakk. Brukes enten i dusj, masserer inn med enten fuktet ansikt, eller litt vann, masserer og skyller av.  

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, dillyduzit skrev:

Jeg bruker denne. Tørker ut huden noe, men tilfører olje fra The Ordinary i etterkant, samt granactive retinoid 2%. Sliter med sensitiv hud, noe utslett innimellom. Slet med mye voksenacne, denne (og resten av hudpleien) holder det under sjakk. Brukes enten i dusj, masserer inn med enten fuktet ansikt, eller litt vann, masserer og skyller av.  

Er det denne?
https://www.123apotek.no/products/lrp-effaclar-rensegele

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, dillyduzit skrev:

Er denne det samme? https://www.komplettapotek.no/product/861142/ansiktspleie/renseprodukter/la-roche-posay-effaclar#

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det denne?
https://www.123apotek.no/products/lrp-effaclar-rensegele

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke sett den siste før, men den fra 123Apotek ja, jeg kjøper min vanligvis på apotek1. https://www.apotek1.no/produkter/la-roche-posay-effaclar-rensegel-200ml-864548p Ser ut som den har fått nytt design siden sist jeg kjøpte. 

Annen grei ting, den holder sykt lenge. Kjøpte min i oktober, først nå ser jeg at jeg kan begynne å tenke på å kjøpe ny. 

Skrevet

Nå bruker jeg The body shop sin aloe vera rensekrem og toner + fuktkreme.  Veldig fornøyd,  Den renser bedre enn den jeg brukte føre som var fra Decleor.  Jeg dobbelrenser alltid fordi jeg bruker foundation, pudder, blush, bronzer hver dag.  Bruker Nivea sin biphase til øynene.  Har veldig fet hud i t-sonen og normal hud i kinn og panne.  Har ikke funnet verken fuktkrem eller primer som gjør at jeg ikke blir oljete i løpet av få timer.  Men fet hud bidrar til at huden min ser unge og og det er ok. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...