AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #1 Skrevet 26. mai 2018 Noen som er eller har vært sammen med en brite og flyttet til England? Hvor vanskelig er det å få seg jobb der uten utdannelse? Anonymkode: 783cf...3ac
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #2 Skrevet 26. mai 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Noen som er eller har vært sammen med en brite og flyttet til England? Hvor vanskelig er det å få seg jobb der uten utdannelse? Anonymkode: 783cf...3ac Mye vanskeligere enn her. Dessuten vil du ikke ha krav på noe støtte ved arbeidsledighet osv. Anonymkode: 155dd...57b 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #3 Skrevet 26. mai 2018 Har bodd i London. Studerte og jobbet deltid i en bar. Var en bar i nabolaget. Spurte etter jobb og fikk jobb👍🏻😊 Anonymkode: b68c8...740
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #4 Skrevet 26. mai 2018 Jeg bodde i Skottland en periode. Det er (var i hvert fall) en del kundesenter ol. det borte, søk etter «bi/tri-lingual», «scandinavian speakers» ol. jobber, kanskje dukker det opp noe. Anonymkode: b1b14...fec
Gjest Overrasket Skrevet 27. mai 2018 #5 Skrevet 27. mai 2018 Det er ikke noe stort problem å få seg jobb. Spørsmålet er om du kan være fornøyd med lønnsnivået som tilbys. Mitt råd er ikke dra til England med mindre du er selvstendig næringsdrivende. Dersom du ikke lytter til det rådet vil jeg si at neste råd er å for all del ikke dra til London. Dersom du ikke lytter til det rådet kan jeg bare si lykke til.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #6 Skrevet 27. mai 2018 4 minutter siden, Overrasket said: Det er ikke noe stort problem å få seg jobb. Spørsmålet er om du kan være fornøyd med lønnsnivået som tilbys. Mitt råd er ikke dra til England med mindre du er selvstendig næringsdrivende. Dersom du ikke lytter til det rådet vil jeg si at neste råd er å for all del ikke dra til London. Dersom du ikke lytter til det rådet kan jeg bare si lykke til. Hvorfor ikke dra til London? Anonymkode: 283de...137
Gjest Overrasket Skrevet 27. mai 2018 #7 Skrevet 27. mai 2018 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor ikke dra til London? Anonymkode: 283de...137 Fordi dersom man ikke har utdannelse og skal klare seg på en typisk engelsk lønn for ufaglært arbeidskraft OG bo i London blir livet så trangt og slitsom at jeg mye, mye heller hadde flyttet til nærmest hvor som helst ellers i hele verden. Lønnen i lavtlønnsyrker og levekostnadene står ikke i forhold til hverandre. Dog finnes det andre byer i England der man nok kan få det til å gå rundt i et lavlønnsyrke, men noe spesielt luksusliv er det ikke. Dertil skal det sies at hverdagslivet i London, lav lønn eller ikke, er HELT annerledes enn det man tror når man bare drar dit på ferie. London er rett og slitt ikke et utpreget flott sted å bo. Men på lav lønn kan jeg bare forestille meg at det er uutholdelig. Endret 27. mai 2018 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #8 Skrevet 27. mai 2018 5 timer siden, Overrasket skrev: Fordi dersom man ikke har utdannelse og skal klare seg på en typisk engelsk lønn for ufaglært arbeidskraft OG bo i London blir livet så trangt og slitsom at jeg mye, mye heller hadde flyttet til nærmest hvor som helst ellers i hele verden. Lønnen i lavtlønnsyrker og levekostnadene står ikke i forhold til hverandre. Dog finnes det andre byer i England der man nok kan få det til å gå rundt i et lavlønnsyrke, men noe spesielt luksusliv er det ikke. Dertil skal det sies at hverdagslivet i London, lav lønn eller ikke, er HELT annerledes enn det man tror når man bare drar dit på ferie. London er rett og slitt ikke et utpreget flott sted å bo. Men på lav lønn kan jeg bare forestille meg at det er uutholdelig. Hvorfor er det ikke flott? Anonymkode: 55177...d0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå