Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et langdistanseforhold. Vi ble tilfeldigvis kjent da han var en dag i byen der jeg også var på besøk. Han bor ikke i Norge og må hva visum (med min hjelp) for å komme hit. Sist gang han var her, så hadde han besøksvisum for sin forrige kjæreste. Han hevder han ikke var med henne, da han kan reise hit innen en periode, men brøt jo egentlig visumplikten siden han ikke var med eksen. 

Vi kaller oss selv kjærester, og vi fungerte på alle måter som kjærester da jeg var på besøk hos han. Men ingen vet om meg, og i helgene, da han er med andre, så nekter han som regel å snakke med meg til han er alene. Han skylder på språket, og han blir borte. Da han er på jobb, så får jeg meldinger, men mindre da han har fri. Så det er mye som skurrer her. 

Han vet ikke om han vil flytte hit, og han sier han godt kan ha en kjæreste resten av livet. Jeg har gitt ham et år på å bestemme seg. 

Og nå har jeg kontakt med min eks igjen. På meldinger og tlfsamtaler. Og vi snakker om å møtes for å ha sex. For den er veldig bra. Det er ingen av oss som ønsker å ha et forhold, vi har kun lyst til å treffes for sex. Han vet også om han andre. 

Men jeg er usikker. Skal jeg ære noe som jeg ikke vet hva blir til? Eller skal jeg tar vare på mitt eget sexliv? Jeg har ingen anelse på når han som bor langt borte og jeg kan treffes igjen, på grunn av hans livssituasjon. Vi tekster og snakkes daglig, og begge ønsker at dette skal vare livet ut. Men det er mye usikkerhet rundt alt. Jeg har ingen venner jeg kan snakke med om dette. 

Anonymkode: 9b370...f58

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva legger du i at han «i helgene er med andre»? At han ligger med andre?

Uansett synes jeg det er en fryktelig dårlig idé å ligge meg eksen, samtidig som du nå har en kjæreste. Uansett hva du tenker at din kjæreste gjør i helgene, er du ikke noe bedre om du har sex med eksen. Å i det hele tatt planlegge dette bak din kjærestes rygg, er i mine øyne utroskap.

Nei, dette høres bare ut som et surr. 

Anonymkode: c8d88...c0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...