Gå til innhold

Skjønner ikke helt dette jeg!!! Hva går det av menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 1år siden ble det slutt,jeg regnet det ikke ble noe mer gikk videre.

traff barndomskjærsten men det var kun prat en gang vi koset oss.

xn ville jo tilbake og fridde men skulle vente litt med ringen etter vi hadde vært hos famråd.ble gravid ikke planlagt spontanabort var da jeg fant det ut.

2mnd etter så kranglet vi så gikk han fra meg.

2uker etter var han på date. så gikk jeg til advokat for jeg tok opp et lån på 50 for å kjøpe mc så har han beholdt den fordi han mener 90% av alt har han stått for regninger osv. siste brevet jeg fikk stod at jeg fikk holde meg vekk fra han og kjærsten.

Inne på nette står han som singel

Kan en person ha slutt på følelser på 123

5mnd siden det ble slutt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære gåsa.

Litt uoversiktlig skrevet dette her, mne for å svare på spørsmålet ditt;

Ja, noen personer kan skru av følelsene sine på 1,2,3.

Høres ut som om du trenger å gå videre, det er jo tydelig at han har gjort det.

Når han sier i et brev at du skal holde deg unna, er det ikke mye du kan gjøre annet enn å holde deg unna. Du sjekker profilen hans på nettet? Ikke gjør slik, hold deg vekk og gjør det du kan for å glemme han. Å drive å følge med på bevegelsene hans gjør alt mye, mye verre for deg selv. Og ikke minst; tenk om han begynner å tenke på deg som den psyko ex'en?

Skap deg et nytt liv uten han, lettere sagt enn gjort, men man må bare ta seg sammen og gjøre det. Hold deg selv i aktivitet og gjør nye ting, få nye bekjentskaper og impulser. Ikke sitt hjemme og glo i veggen og syns synd på deg selv, da kommer du aldri videre.

Håper advokaten hjelper deg med dette lånet.

Husk; den beste hevnen du kan ha, er at han ser deg om et år eller to og tenker at pokker, dumpet jeg virkelig den dama?! Den eneste måten å komme seg dit på, er å ta seg sammen og gjøre det beste ut av deg selv og livet ditt. Bli lykkelig igjen - ingen er så attraktive som lykkelige mennesker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...