AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #1 Skrevet 26. mai 2018 Tenkte bare å være en motvekt til all negativ erfaring med nettdating. Det finnes faktisk fine, seriøse menn også. Fant en, skrev meldinger en måned. Og etter tredje date ble vi enige om å slette apper og date kun hverandre i fred og ro, å se hvor dette går. Er så ubeskrivelig deilig å slippe stress og spill. Kan nesten ikke skjønne hvor heldig jeg er som fant han her! Tror han er verdt alle froskene jeg har kyssa underveis. Håper resten av dere er like heldige også! God sommer 🌞 Anonymkode: dcb27...61d 4
Gjest Virpi Skrevet 26. mai 2018 #2 Skrevet 26. mai 2018 Så fantastisk! Ja, jeg vet jo om flere par som har møtt hverandre på nettet og endt opp godt gift og fått barn sammen. Så det går an! Krysser fingrene for at jeg er like heldig som deg. God sommer😊
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #3 Skrevet 26. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenkte bare å være en motvekt til all negativ erfaring med nettdating. Det finnes faktisk fine, seriøse menn også. Fant en, skrev meldinger en måned. Og etter tredje date ble vi enige om å slette apper og date kun hverandre i fred og ro, å se hvor dette går. Er så ubeskrivelig deilig å slippe stress og spill. Kan nesten ikke skjønne hvor heldig jeg er som fant han her! Tror han er verdt alle froskene jeg har kyssa underveis. Håper resten av dere er like heldige også! God sommer 🌞 Anonymkode: dcb27...61d Bra med positive historier! Var det på Tinder du traff han? Jeg kjenner også flere som har møtt hverandre på nett og har det fint sammen😊 Anonymkode: c6ab8...e49 1
Vinnerloddet Skrevet 26. mai 2018 #4 Skrevet 26. mai 2018 Gratulerer. Fint å høre en solskinnshistorie om nettdating. Gir oss andre håp:)) 1
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 26. mai 2018 #5 Skrevet 26. mai 2018 (endret) Jeg ble kjent med en gutt på samme alder som meg over internett, er fortsatt sammen Endret 1. desember 2018 av Jegskulleønskeat
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #6 Skrevet 26. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bra med positive historier! Var det på Tinder du traff han? Jeg kjenner også flere som har møtt hverandre på nett og har det fint sammen😊 Anonymkode: c6ab8...e49 På sukker 🙂 Anonymkode: dcb27...61d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå