AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #1 Skrevet 26. mai 2018 Vi skal begynne å prøve nå, men etter forrige graviditet, har jeg fått lange sykluser. Mellom 35 og 42 dager. Jeg har masse eggløsningssmerter og eggløsningsslim hver gang. Jeg har lest at de med lange sykluser kan ha ubalanse i hormonene, og dermed ha vanskeligheter ned å bli gravid. Jeg tviler på at jeg har pcos ettersom jeg ble gravid på første forsøk sist, og hadde regelmessige, normalt korte sykluser. Noen med erfaringer? Vi er bare på pp1 føreløpig. Anonymkode: 58d0c...0a5 1
Alvildeivf Skrevet 26. mai 2018 #2 Skrevet 26. mai 2018 Jeg har så uregelmessige sykluser at de varierer fra 19-60 dager... det er ikke noe galt med meg, frisk som en fisk. Men jeg har lite eggreserver igjen 😅 men ved uregelmessige sykluser hadde jeg kontaktet gyn for utredning.. man kan aldri sjekke seg for tidlig 🙌🏼 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #3 Skrevet 26. mai 2018 Jeg hadde lange men stabile sykluser på 37 dager, ble gravid på 1. og 5. forsøk. (mistet første i sa). Anonymkode: bff68...d32 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #4 Skrevet 26. mai 2018 Så lenge syklusene er stabile, så er det ikke så farlig at de er lengre eller kortere enn 28 dager. Anonymkode: a8aa6...e64 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #5 Skrevet 26. mai 2018 Takk for svar. Håper det stemmer det dere sier! Er det sånn at til tross for eggløsningssymptomer (slim, murring, høy og øm livmorhals), så kan det ikke komme et egg? TS Anonymkode: 58d0c...0a5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #6 Skrevet 26. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Håper det stemmer det dere sier! Er det sånn at til tross for eggløsningssymptomer (slim, murring, høy og øm livmorhals), så kan det ikke komme et egg? TS Anonymkode: 58d0c...0a5 aner ikke, vil bare si at jeg hadde el mye senere enn jeg trodde på grunn av lange syklusser, ble satt tilbake ganske mye på ul. Anonymkode: bff68...d32
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #7 Skrevet 26. mai 2018 Har mensen kun hver 3-4 måned, vi startet å prøve rett etter jeg var ferdig med uka og en måned senere viste testen positiv - begge gangene. Skjønner ikke helt hvordan det er mulig men😋 Anonymkode: 6b678...587
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #8 Skrevet 26. mai 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har mensen kun hver 3-4 måned, vi startet å prøve rett etter jeg var ferdig med uka og en måned senere viste testen positiv - begge gangene. Skjønner ikke helt hvordan det er mulig men😋 Anonymkode: 6b678...587 Oi! Det var jo veldig lang syklus. Har du sjekket det opp noen gang, eller er det noe du mistenker at kan være grunnen til den lange syklusen? Men så gøy at det gikk så raskt! TS Anonymkode: 58d0c...0a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå