AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #1 Skrevet 26. mai 2018 Fant det beste trikset for en kjølig dusj. Ta på varmtvann mens du dusjer og voila, iskald dusj 😄 Dusjen min har varme problemer, så holder seg ofte langt oppe i 30 gradene selv når jeg prøver å få den lavere og kommer nok til å ta det opp med huseier. Trur den egentlig var i 40 grader i går og aner ikke hvorfor, så fikk ikke dusja etter trening da huden min hadde blitt skåldet om jeg brukte den. Sikkert ikke andre som har dette problemet i dusjen, men om du ønsker en ekstra kald dusj i disse intens varme dager, så ta på varmtvann i vasken mens du dusjer. 😄 Anonymkode: 3624e...fef
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #2 Skrevet 26. mai 2018 Om flere har tips om nedkjøling i sommer, del ditt beste tips her 😄 Anonymkode: 3624e...fef
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #3 Skrevet 26. mai 2018 Jeg legger håndklær i en pose, i fryseren som jeg kan legge under og over hunden. (Har en polarhund, som har masse pels og blir svært varm) Jeg har også flere vann og matskåler som jeg fyller med halvveis med vann, som jeg kan ta opp fra fryseren slik at vannet holder seg litt kjølig. Jeg pleier å ta på en luftig maxikjole, sette på a/c, drikke kaldt (smoothie, vann med isbiter, øl etc.) bruke caps/solhatt i sola, legge kalde kluter på kroppen, oppholde seg i skyggen. Anonymkode: 3a24c...08f 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #4 Skrevet 26. mai 2018 Kjøpte kjølematte til hunden. Han nektet å ligge på den. Var helt klam her en dag av varmen, så satt meg på den mens jeg lekte med baby og ta-daaa nedkjølt ble jeg. Så blir å bruke den 😂 Anonymkode: 44413...483
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå