AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #1 Skrevet 26. mai 2018 Jeg er ofte en bygåer, spesielt på nattestid i helgene. Jeg har lagt merke til at det er flere damer som ser på meg og kompisen min. Vi ser nogenlunde normale ut men vi klarer tydeligvis å få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Ved flere anledninger har vi prøvd oss på de. Enten hver for oss eller sammen. Jeg må nok si at det er sikker tegn fra damene om at vi skal komme bort. Fordi de nærmest kler av oss med øynene sine. Når vi endelig tar oss til motet så ryker vi gang på gang på en nedtur. "Jeg har type" trikset er hyppig brukt. Men det er jo fullt brukelig fordi folk som er i forhold går jo ut også. Ingen problem fra min side om du har en kjæreste, faktisk så heier jeg på kjærligheten. Det er det ingen tvil på, Men da synes jeg de ikke burde stirre akkurat. Jeg lurer på om det er tanke bak alt det. Det er at menn skal gå bort til de for at de skal vise de andre jentene på klubben at de er hotte og populære. Og kanskje innad i gruppa også? Samtidig booste selvtilliten sin. Hva med de stakkars mennene da? Som tørr å gå bort etter flere runde med seg selv??? En annen ting og det tror jeg de fleste menn kan støtte meg på er at hvorfor må dere gå som en saueflokk ute. Ser ofte jenter går 5-10 venninner sammen. De på herre siden som gjør det er gutter i 16 - 20 års alderen. Hvis du noen gang har lurt på hvorfor ikke menn sjekker dere opp så er det nettopp pga det. Hvis en mann prøver seg på ei venninne i gjengen så er det garantert ei i gruppa som skal ødelegge fordi hun er sjalu. Selv om de har funnet tonen og hun føler seg trygg... Dette er ikke kritikk fra min side bare spørsmål som jeg har fundert på. Anonymkode: 96163...f1d
Tøytigern Skrevet 26. mai 2018 #2 Skrevet 26. mai 2018 Akk. Livets mysterier.. Dette du lurer på kalles for "sosiale omgangsformer." 10
SunnivaOslo Skrevet 26. mai 2018 #3 Skrevet 26. mai 2018 Aner ikke hvorfor der vanligvis er en gruppe jenter som går sammen,det bare blir sånn. Men har da hendt at det kun er jeg og en annen som går ut sammen. Vet ikke hva du legger i "å se på dere", men jeg tror ikke du skal tenke at hver gang noen kaster et blikk på deg så er det fordi de er interessert. 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #4 Skrevet 26. mai 2018 Det har nok sammenheng med kvinnesaken, som stort sett går ut på at man skal la damene være i fred og holde på med sine egne ting. De er bare ute for å ha det gøy, ikke for å treffe partnere. Prøv et annet land med lavere levestandard. Anonymkode: 5e92f...c1a 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #5 Skrevet 26. mai 2018 Jeg lar dem være i fred mer enn gjerne men de kan jo slutte å invitere med øynene sine. Jeg hater ikke kvinner men jeg bare forstår ikke på meg noen av tingene de velger å gjøre Anonymkode: 96163...f1d 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #6 Skrevet 26. mai 2018 Vel, det er tross alt det usaklige kjønn vi snakker om her. Anonymkode: 5e92f...c1a
Bubo Skrevet 26. mai 2018 #7 Skrevet 26. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, det er tross alt det usaklige kjønn vi snakker om her. Anonymkode: 5e92f...c1a Usaklig kommentar!😊 Godt at jentene ikke plystrer etter deg, det skulle ta seg ut 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #8 Skrevet 28. mai 2018 Øh det er ikke noe triks som heter "jeg har type" trikset. Når man sier det så er man ikke ledig for å bli sjekka opp, og man mener ikke noe annet med det. Det er nok dere som overanalyserer disse blikkene og damene ser på veggen bak dere eller noe Anonymkode: 6c6ab...ce7 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #9 Skrevet 28. mai 2018 Spesielt at du tror man er interessert i deg fordi man ser på deg. Man lurer vel bare på hvem som går der. Anonymkode: 39a1d...c49 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #10 Skrevet 28. mai 2018 Har hørt det er veldig vanlig menn tror damer er interessert i dem bare fordi de ser deres vei. At de overdriver kvinners interesse oftest. Du mener de "kler av deg med blikket". Det høres ganske usannsynlig ut at dette skulle skje om og om igjen. Når jeg selv ser lenger enn vanlig på en annet menneske er det oftest fordi jeg ser noe jeg syns er rart eller pussig ved vedkommende eller det de har på. Tror det er ganske vanlig. Anonymkode: 75cc3...32b 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #11 Skrevet 28. mai 2018 Vi lever i et moderne samfunn og som resultatet stilles det ganske høye krav til sosial kompetanse. Det er nok rett og slett slik at dere kanskje er kjekke å se på, men at når dere åpner munnen blir det tydelig at dere ikke har de beste sosiale antenne. Anonymkode: b3063...0af
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #12 Skrevet 28. mai 2018 Sorry om du oppfattet innlegget mitt som kjipt. Ser jo du får mye motstand og ned-jekking her. Men jeg tror nok du må ta innover deg at de ikke ser på dere fordi de er interessert. Det har du jo også selv funnet ut ved å tørre gå bort å sjekke det ut. Jenter i gjenger slik er vel egentlig heller ikke ute etter å bli sjekka opp. De er vel mer ute etter å ha det gøy sammen. Jeg tror også at å sjekke opp en jente på gata, i en gjeng, uansett er ganske dødfødt. Og at arenaen er mer inne på ett utested. Men husk også at damer ikke alltid er klar eller har lyst til å bli sjekka opp. Selv vil jeg oftest ikke det selv om jeg er singel. Anonymkode: 75cc3...32b 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #13 Skrevet 28. mai 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hørt det er veldig vanlig menn tror damer er interessert i dem bare fordi de ser deres vei. At de overdriver kvinners interesse oftest. Du mener de "kler av deg med blikket". Det høres ganske usannsynlig ut at dette skulle skje om og om igjen. Når jeg selv ser lenger enn vanlig på en annet menneske er det oftest fordi jeg ser noe jeg syns er rart eller pussig ved vedkommende eller det de har på. Tror det er ganske vanlig. Anonymkode: 75cc3...32b Veldig tydelig er det også at de ikke gjør det når TS får flere avslag Anonymkode: 39a1d...c49
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #14 Skrevet 28. mai 2018 Man kan også se på folk fordi de er fine selv om man er opptatt eller ikke er interessert i noe fysisk. Jeg kan godt synes folk er pene og kjekke, men jeg gidder ikke alltid forsøke å sjekke dem opp. Synes sjekking er et ord. Hender man klarer seg med litt eye candy. Anonymkode: 613d0...1d7
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #15 Skrevet 28. mai 2018 For en komplisert virkelighetsoppfattelse du har..skjønner at det er slitsomt for deg. Anonymkode: a4dcf...159 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #16 Skrevet 28. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en komplisert virkelighetsoppfattelse du har..skjønner at det er slitsomt for deg. Anonymkode: a4dcf...159 Eventuelt overflatisk. Ikke alle er ute på byen for å sjekke. Det er forferdelig kjedelig å være ute på byen med folk som skal sjekke hele tiden. Man kan ikke ha en skikkelig samtale med dem, for blikket deres flakker. Nå har jeg fått meg venner å drikke, samtale og danse med. Mye mer morsomt. Anonymkode: 613d0...1d7
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #17 Skrevet 28. mai 2018 På 26. mai 2018 den 17.02, AnonymBruker skrev: Det har nok sammenheng med kvinnesaken, som stort sett går ut på at man skal la damene være i fred og holde på med sine egne ting. De er bare ute for å ha det gøy, ikke for å treffe partnere. Prøv et annet land med lavere levestandard. Anonymkode: 5e92f...c1a Det stemmer ikke helt. De fleste er ute for å ha det gøy og om det blir ett lite napp på slengen er ønskelig hos mange der også. Nå har jeg aldri helt vært kjempe opptatt av å dra dame på byen, har hendt at jeg blir litt kjent og man utveksler nummer og så går det videre fra der. Men å ha seg med fremmede etter fest, når man er både rusa og sliten, det har jeg aldri forstått. Det er damer som tenker slik også. Så i stedet for å gå rett på sak, er det bedre å bli med på leken om du forstår. Hvis du skal henge med damegruppe på fest som du ikke kjenner, krever det litt av deg. Dem er der som du sier for å ha det gøy, så du kan ikke si eller gjøre ting som kjeder dem eller som bremser ned humør. Du må være en del av leken og bidra til at stemningen er oppe å går. Jeg synes personlig at ren dame gjeng på byen er utrolig slitsomt, dem blir rett og slett dumme. Nå gjelder ikke det alle, men sånn etter egen erfaring. Nå er ikke jeg party type lengre heller, mer sånn rolig og prate om ting person. Så da drar jeg heller på steder som er mer rolig, ikke på typiske steder med høy og fæl musikk. Anonymkode: 00752...bc0 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #18 Skrevet 28. mai 2018 Jeg tenker at det må være noe med måten dere tilnærmer dere damene på. Kanskje dere er litt for direkte? Dere kan jo prøve å være mer subtile. F.eks. stå på avstand og løfte opp ølglasset for en skål, men ikke gå bort. Anonymkode: 4bf51...218
hocane Skrevet 28. mai 2018 #19 Skrevet 28. mai 2018 Å kikke på noen er ikke synonymt med å være keen på noen, JEg kikker på folk/jenter hver dag, betyr ikke at jeg er interessert i dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå