AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #1 Skrevet 25. mai 2018 Er dette ok!? Det er mye snakk om eksponering av barn - helt på sin plass. Men hva med dyra våre? Har de samtykket til å utleveres og latterliggjøres? Katten min sparker bort mobilen min med bakpotene om jeg prøver å ta bilde av den. Den freser om jeg spør den om jeg kan legge bildet ut på Facebook. Helt tydelig er den ikke happy over å eksponeres. Hvorfor tenker man at dyr ikke har rett til å skjermes her? Fordi de ikke skjønner noen ting? De skjønner mer enn du aner. Bare se på katten min. Han hater mobilkameraet! Og hvis jeg viser han et bilde av han selv, så mjauer han rasende! Eksponerer du kjæledyret ditt på some? Anonymkode: f2830...362 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #3 Skrevet 25. mai 2018 Synes det er greit så lenge han ikke er i en kompromitterende situasjon, naken, slikker seg sjøl, eller noe sånt f.eks. Anonymkode: c91b8...7e6 5
Perelandra Skrevet 25. mai 2018 #5 Skrevet 25. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er greit så lenge han ikke er i en kompromitterende situasjon, naken, slikker seg sjøl, eller noe sånt f.eks. Anonymkode: c91b8...7e6 For noen år siden postet jeg et bilde her på KG av Pus i dokassa. Det var kanskje ikke så pent gjort mot pusen min.... 7
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #7 Skrevet 26. mai 2018 Hunden min hater faktisk å bli tatt bilde av, snur seg bort med en gang mobilen kommer frem og skal absolutt IKKE se på den selv om jeg lokker med godbiter osv. Kanskje han fortsatt er fornærmet for den gangen jeg la ut bilde av han i nummer 2 positur på instagram, I dunno 🙈 Anonymkode: 9e2c7...5af 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #8 Skrevet 28. mai 2018 På 26.05.2018 den 0.17, AnonymBruker skrev: Katten min sparker bort mobilen min med bakpotene om jeg prøver å ta bilde av den. Den freser om jeg spør den om jeg kan legge bildet ut på Facebook. Helt tydelig er den ikke happy over å eksponeres. Anonymkode: f2830...362 Du tuller nå, ikke sant? Anonymkode: d6946...11e
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #9 Skrevet 28. mai 2018 Personvernet til dyra må ivaretas Anonymkode: 2ee02...b1f
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #10 Skrevet 28. mai 2018 Helt enig i at dette er en undervurdert sak. Det finnes utrolig mange syke individer der ute, både mennesker og dyr, som ønsker å ha sex med dyr. Hva vil ikke de kunne finne på å tenke hvis de så et bilde av en pus som koste seg foran peisen? Spesielt er selvfølgelig nakenbiler av dyr særdeles betenkelig og hensynsløst. Anonymkode: a7be4...416 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #11 Skrevet 9. juni 2018 Jeg er glad dere er enig!! Anonymkode: f2830...362
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #12 Skrevet 5. oktober 2018 Tar opp denne debatten igjen nå som jeg så et facebookinnlegg om en hund som dyrlegen måtte fjerne et gresstrå ut av nesa på. Hunden var helt klart ikke samtykke de da den hadde fått bedøvelse. Er det ok? Anonymkode: f2830...362
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå