AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #1 Skrevet 25. mai 2018 Har drukket to (0.5 l) cider i kveld, fra ca kl. 20 til kl 23. Kommer det da til å lukte alkohol av meg kl 10 i morgen dersom jeg ikke dusjer inntil da? (Pusser tennene såklart) Anonymkode: f96f4...ca0
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #3 Skrevet 25. mai 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei Anonymkode: a24f5...aba Kan barn lukte det, om ikke voksne? Anonymkode: f96f4...ca0
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #5 Skrevet 25. mai 2018 Satt i en park der folk røyka hasj eller noe i ca 5-10 meters avstand. Vil det kjennes på meg, håret mitt etc? Anonymkode: f96f4...ca0
282_NaughtySpark Skrevet 25. mai 2018 #6 Skrevet 25. mai 2018 Nei, ingen av delene i seg selv burde gi noe spesielt lukt, men om du har sittet i en park/fest en kveld, hvor det har blitt drukket, røyket både det ene og det andre og annet diverse, og drar rett ut igjen neste morgen etter kun å ha pusset tenner så vil du unektelig lukte som det vi kaller "gammel moro", dog uten at noen kan lukte akkurat hva du har gjort selv.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #9 Skrevet 26. mai 2018 7 timer siden, 282_NaughtySpark skrev: Nei, ingen av delene i seg selv burde gi noe spesielt lukt, men om du har sittet i en park/fest en kveld, hvor det har blitt drukket, røyket både det ene og det andre og annet diverse, og drar rett ut igjen neste morgen etter kun å ha pusset tenner så vil du unektelig lukte som det vi kaller "gammel moro", dog uten at noen kan lukte akkurat hva du har gjort selv. Den første delen av det du skriver motsier jo den andre delen. Anonymkode: f96f4...ca0 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #10 Skrevet 26. mai 2018 7 timer siden, Perle skrev: Nei, herregud. 2 timer siden, Apekatten skrev: Nei, slapp av. Sikter dere bare til alkoholen eller både det og alt jeg har sittet i en park der folk røyket hasj e.l.? Anonymkode: f96f4...ca0
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #11 Skrevet 26. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikter dere bare til alkoholen eller både det og alt jeg har sittet i en park der folk røyket hasj e.l.? Anonymkode: f96f4...ca0 Jeg hadde nok luktet det, men hvorfor kan du ikke dusje i morgen tidlig? Eller i dag da, blir deg vel nå. Kanskje jeg bare er veldig var på slikt. Hadde nok ikke luktet at du hadde drukket, to cidere er ikke så mye, men lukten fra de andre setter seg også, og spesielt den søtlige kvalme lukten fra hasj. Barna vet jo ikke hva du lukter, men at du lukter annerledes merker de nok, spesielt håret ditt. Anonymkode: 8a13d...5cc
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #12 Skrevet 26. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg hadde nok luktet det, men hvorfor kan du ikke dusje i morgen tidlig? Eller i dag da, blir deg vel nå. Kanskje jeg bare er veldig var på slikt. Hadde nok ikke luktet at du hadde drukket, to cidere er ikke så mye, men lukten fra de andre setter seg også, og spesielt den søtlige kvalme lukten fra hasj. Barna vet jo ikke hva du lukter, men at du lukter annerledes merker de nok, spesielt håret ditt. Anonymkode: 8a13d...5cc Takk for svar! Det er omstendigheter som vanskeliggjør dusjingen på morgenen, det er det eneste jeg ønsker å si om den saken. Anonymkode: f96f4...ca0
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #13 Skrevet 26. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Det er omstendigheter som vanskeliggjør dusjingen på morgenen, det er det eneste jeg ønsker å si om den saken. Anonymkode: f96f4...ca0 Om du har tilgang til en klut og vann kan du vaske deg litt med den. Spesielt på bryst/rygg og under armene, synes det er her alkoholen setter seg mest. Håret kan du sette opp i en strikk kanskje, det sprer ikke lukten like mye. Men uansett er det ikke krise, er ikke farlig om du lukter litt annerledes rundt et barn. Så ikke bekymre deg Og som sagt, jeg er nok veldig var på lukter, kan alltid lukte om noen har hatt sex dagen i forveien uten å dusje, lukter når kvinner har mensen osv. Anonymkode: 8a13d...5cc
Perelandra Skrevet 26. mai 2018 #14 Skrevet 26. mai 2018 Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette Perelandra, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #15 Skrevet 26. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du har tilgang til en klut og vann kan du vaske deg litt med den. Spesielt på bryst/rygg og under armene, synes det er her alkoholen setter seg mest. Håret kan du sette opp i en strikk kanskje, det sprer ikke lukten like mye. Men uansett er det ikke krise, er ikke farlig om du lukter litt annerledes rundt et barn. Så ikke bekymre deg Og som sagt, jeg er nok veldig var på lukter, kan alltid lukte om noen har hatt sex dagen i forveien uten å dusje, lukter når kvinner har mensen osv. Anonymkode: 8a13d...5cc Takk for svar 😊 Anonymkode: f96f4...ca0
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #17 Skrevet 26. mai 2018 Spis sjokolade og puss tenner og tunge. Anonymkode: 7d3d0...df3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #18 Skrevet 13. november 2024 Lukter cider like mye som øl? Anonymkode: d9910...c61
Grüner Skrevet 13. november 2024 #19 Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (På 26.5.2018 den 0.10): Har drukket to (0.5 l) cider i kveld, fra ca kl. 20 til kl 23. Kommer det da til å lukte alkohol av meg kl 10 i morgen dersom jeg ikke dusjer inntil da? (Pusser tennene såklart) Anonymkode: f96f4...ca0 Nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå