Gå til innhold

Kroppsfasong...vil ha mer rumpe og lår:)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde stor rumpe og tunge lår...syns det er så fint. Hvordan kan jeg kle meg slik at rumpa virker større? Er 170 høy og 70 kg...stor byste,slanke bein og en god mage:)

Anonymkode: 3db10...024

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få litt av meg. Jeg er er bare rumpe og lår. Finner aldri bukser som sitter bra. Gresset er ikke grønnere på den andre siden o_o

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke fint 😂🙈. Men bukser med høyt liv og små lommer plassert høyt oppe gjør at rompen ser stor ut. Så bare følg den trenden som er nå med dongeribukser med høyt liv. Ser ikke fint ut, men men. 

Anonymkode: 45fe9...000

Skrevet (endret)
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske jeg hadde stor rumpe og tunge lår...syns det er så fint. Hvordan kan jeg kle meg slik at rumpa virker større? Er 170 høy og 70 kg...stor byste,slanke bein og en god mage:)

Hei!

Det er ein stor misforståelse at menn likar store rumper.

Sameleis er det med å sprøyte noko inn i leppene, når ein kan sjå at det er noko som er innsprøyta utan at ein kjenner personen frå før, ja då er det ikkje naturleg og absolutt ikkje tiltrekkande! Er ein derimot født med fyldige lepper, ja då er jo og størrelsen på huda rundt leppene tilpassa denne størrelsen, og då ser det jo sjølvsagt naturleg ut! For meg betyr ikkje leppestørrelsen noko, det er ikkje det som er viktig hos ei kvinne. Ei kvinne med mindre lepper er for meg, og eg vil tru for dei fleste menn, like tiltrekkande som ei som er født med større lepper.

Mvh: Tenkeren..!

Endret av Håvard2
Skrevet
5 minutter siden, Håvard2 skrev:

Hei!

Det er ein stor misforståelse at menn likar store rumper. Sameleis er det med å sprøyte noko inn i leppene, når ein kan sjå at det er noko som er innsprøyta utan at ein kjenner personen frå før, ja då er det ikkje naturleg og absolutt ikkje tiltrekkande! Det er berre ekkelt!

Vel det finst menn som likar det som ikkje er normalt, men dei er då i mindretal!

Mvh: Tenkeren..!

TS skriver at det er hun selv som synes store rumper er fint, hun er (såvidt jeg forstår ihvertfall) kvinne og ikke mann..

Jeg har dessverre ingen råd - skulle gjerne vært større der selv og er helt enig i at det ser fint ut, men som andre sier - gresset er kanskje ikke grønnere på deres side.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan trene og få litt større muskler i rumpa, men det skal mye innsats til for beskjedent resultat. Kanskje mest synlig på de som er veldig slanke fra før.

Jeg synes du bør akseptere at du er omtrent som du er. En hest kan ikke trene seg til å bli en flodhest. Det blir bare en tjukk/muskuløs hest hvis den prøver😋

Folk er skapt forskjellig, og det er ok. 

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, Sphynx skrev:

Du kan få litt av meg. Jeg er er bare rumpe og lår. Finner aldri bukser som sitter bra. Gresset er ikke grønnere på den andre siden o_o

T😁enkte aaakkurat det samme. He he

Anonymkode: 5da59...052

AnonymBruker
Skrevet

Spis mer. Eller putt noen sokker i buksa der du vil at det skal bule ut.

Anonymkode: fb7ce...686

• 2 måneder senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame. 

Olava, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor det legger seg er i stor grad genetisk betinget.

Anonymkode: 41327...307

Skrevet

Du får trene rumpa, mange gode øvelser :)

AnonymBruker
Skrevet

Legge på deg, kommer an på hbor du legger medt på deg på kroppen også. Jeg har utelanske gener å får masse fett på rompe, og lår. Jeg er 157 og veier 62 kg, jeg ser ikke feit ut i det hele tatt 😂 Men har fått giga rompe og større lår. Har det fra mamma og min utelanske familie da 😂 Prøv å spis masse også trene? Men ikke spis masse om det kun går på magen, alle legger forskjellig på seg.

Anonymkode: e2011...9f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...