Gå til innhold

Hvordan forhindre vektoppgang i ferien (utlandet) og samtidig spise lavkarbo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 173, veier i dag 85 kg. For 6 uker siden, begynte jeg trene og veide da 6 kg mer. Har gått ned 1 kg pr uke ved hjelp av ketose og trening tre ganger i uken. Antar det fortsetter noen uker til. Jeg reiser på ferie om 5 uker. Håper veie 80-81 da. 

Tidligere har jeg alltid gått opp ca 3 kg på en 2 ukers ferie. Denne gang nekter jeg at det skjer. Jeg skal til Spania, spiser som sagt ketogen kost og lurer på hvordan jeg skal klare å ikke ramle av lasset. Tror ikke det blir utfrodrende med is eller snop, men det blir vanskelig at familien (er 6 stk) pleier  spise litt annerledes der, som er så fristende (les: Baguetter til frokost, herlige ferskpressede fruktjuicer, masse god frukt etc etc)..

Hva slags plan kan jeg legge for å klare holde meg til ketosen? Og hvordan få "trent" noe, uten å gå på studio som jeg gjør her hjemme?

Vi har basseng, så kanskje jeg skal svømme en del? Og kanskje gå en del bratte bakker opp og ned noen ganger i uken?

Hva tror dere? Nytter ikke bare gå på flat mark, jeg er i nokså god form nå så det blir for lite utfordrende...

Anonymkode: d355a...36e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du planer om å fortsette vektnedgangen når du er på ferie? Eller skal du bare holde vekta? Om du skal bare holde vekta kan jeg ikke helt se problemet, for man legger virkelig ikke på seg av å spise litt frukt og drikke juice til frokost. Det er jo alt det andre man legger på seg av, altså om du spiser massive baguetter til frokost og om dere går ut for å spise store lunsjer hver dag i tillegg til middag. Jeg for min del har heller problemer med å ikke gå ned i vekt i syden fordi jeg mister matlyst i varmen. Uansett da; jeg og mannen pleier å ha knekkebrød på hotellet og ost og smør i kjøleskapet, så spiser vi lunsj og sen kvelds på hotellrommet hver dag. Du kan jo f.eks ta med deg noe lavkarboknekkebrød. Til frokost kan du bare spise litt eggerøre for eksempel og drikke vann eller juice (om du skal drikke juice da), og så til middager kan du spise fiskeretter for eksempel. I varmen kommer du aldri i livet til å orke å trene ute, så du får satse på bading. 

Anonymkode: 0b861...38a

Skrevet

Spis en gang om døgnet! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...