Gå til innhold

ned 15 kg

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer vel litt ann på utgangspunktet ;)

(Men om du har en del kilo for mye så er det ikke umulig å ta av 1kg i uka hvis du spiser sunt og trener)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hadde selv håpet på 15 kilo til juni. Har funnet ut at hvis jeg drikker tre liter vann pr dag , så går jeg fortere ned i vekt.

Er du standhaftig og har et seriøst mål på en kilo i uka, så burde vi jo klare det.

Men det krever jo selvfølgelig at man er veldig nøye. Både med inntaket og bevegelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Anbefaling for en fornuftig vektnedgang er jo ikke mer enn en halv kilo i uka da.

Sikkert mulig, javisst, men jeg tror heller ikke det er helt lurt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det klarer du nok fint hvis du bare vil. Anbefalt vektnedgang er ½-1 kg i uken, men du vil nok gå fortere ned i begynnelsen og litt saktere ned på slutten. Begynn å beveg deg mer og spis sunnere. Kutter du ut sukkerholdig drikke og snacking mellom måltidene har du kommet langt, det sies at 50% av overvekten hos amerikanerne skyldes cola alene og jeg tviler ikke. Spiser du deg god og mett på sunn mat i måltidene får du mindre lyst på noe godt utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Jeg gikk ned noe sånt ved å gå til innkjøp av en Grete Roede bok og spise sånn mat + å trene.....og det fungerte kjempefint, og jeg har ikke gått opp igjen i etterkant. (Tvert om) Med selvdisiplin, trening og riktig mat greier du det fint. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hei!

Hadde selv håpet på 15 kilo til juni. Har funnet ut at hvis jeg drikker tre liter vann pr dag , så går jeg fortere ned i vekt.

Er du standhaftig og har et seriøst mål på en kilo i uka, så burde vi jo klare det.  

Men det krever jo selvfølgelig at man er veldig nøye. Både med inntaket og bevegelse.

Hvordan spiser og trener du???

Kanksje vi skal slå oss sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er dette et bra opplegg;

Frokost:

2 knekkebrød med kjøttpålegg

Proteinshake

Mellommåltid:

Proteinshake + frukt

Lunsj:

Proteinbars

Middag:

Normal middag, men mindre porsjon

Mellommåltid;

Proteinbars

Kveldsmat;

proteinshake

Er dette en ok slankeplan????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Er dette et bra opplegg;

Frokost:

2 knekkebrød med kjøttpålegg

Proteinshake

Mellommåltid:

Proteinshake + frukt

Lunsj:

Proteinbars

Middag:

Normal middag, men mindre porsjon

Mellommåltid;

Proteinbars

Kveldsmat;

proteinshake

Er dette en ok slankeplan????

Jeg aner ikke hva Proteinbars og proteinshake er, men uansett er det mat du skal ha...ikke substitutter.

Kutt ut snacks og godteri...kutt ut brus.

Spis mye frukt og grønnsaker...drikk mye vann....usukret te er forresten også veldig bra (eller med sukett)...liker du den grønne teen, så er nok den det smaerteste å drikke.

Hvis du trener deg svett to ganger i uka + går turer så du blir gjennomvarm nesten hver dag....så når du nok målet ditt.

Dvs. det kommer jo an på hva du veier i dag, men er du litt overvektig og har et usunt kosthold så vil dette gå veldig fint.

Er du glad i sjokolade og annet godteri...rett og slett bare mååååå ha det...så anbefaler jeg deg tillegg av 300 mcg krom hver dag (godtehungeren forsvinner som dugg for solen).

Det er noe som heter:

Spis middag som en konge.

Lunsj som en prins.

Og middag som en fattiglus.

Istedenfor så gjør de fleste helt motsatt....skipper frokost...noe kjapt vomfyll til lunsj...for så å avslutte med så stor middagsporsjon at man ikke orker noe annet enn å ligge på sofaen etter man har spist.

Så det er bare å komme seg ut og opp i trærne...så kommer du i mål.

Lykke til. :)

Ps. hvis du lever på den menyen du satte opp så vil hele forbrenningssystemet ditt slå seg vrangt. Og du vil antageligvis heller ikke klare å følge en sånn diett særlig mange dager...altfor ensformig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan spiser og trener du???

Kanksje vi skal slå oss sammen :-)

Hei!

Det kan vi vet du!

Skrive en melding hver mandag om hvordan det har gått og så kan vi skrive ellers når vi føler for det!

De siste tre ukene har jeg fokusert på å kutte ut melk, sukker, div frukter jeg ikke tåler og e-stoffer og fargestoffer.

I tillegg har jeg drukket ca tre liter vann pr dag, med aloe vera juice ( for og renses innvendig). det kan hende det er derfor jeg har gått ned fire kilo på en uke.

Jeg drikker ikke brus, juice eller noe annet enn vann. Noen kopper te bare.

Det er kun fordi jeg reagerer med ekstrem eksem og har ikke noe valg. Skal avprogrammere kroppen som det så fint heter.

Min dag har sett ut slik:

To skiver grovt børd med godt pålegg, en kopp te og ikke smør eller melk.

Samme til lunsj, evnt pai med ost og skinke.

Middag, lagd fra bunnen. Skal ikke ha halvfabrikert mat heller.

Til kvelds har jeg evnt tatt en youghert, med kornblanding.

Den 15 begynner jeg med Herbalife. Har gått ned 16 kilo på det for åtte år siden og fikk av meg alle kiloene etter siste svangerskap på fire mnd med Herbalife.

Selvfølgelig går man mye ned etter et svangerskap med en gang, men det er alltid noen kilo igjen.

Men de slapp jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Det kan vi vet du!

Skrive en melding hver mandag om hvordan det har gått og så kan vi skrive ellers når vi føler for det!

De siste tre ukene har jeg fokusert på å kutte ut melk, sukker, div frukter jeg ikke tåler og e-stoffer og fargestoffer.

I tillegg har jeg drukket ca tre liter vann pr dag, med aloe vera juice ( for og renses innvendig). det kan hende det er derfor jeg har gått ned fire kilo på en uke.

Jeg drikker ikke brus, juice eller noe annet enn vann. Noen kopper te bare.

Det er kun fordi jeg reagerer med ekstrem eksem og har ikke noe valg. Skal avprogrammere kroppen som det så fint heter.

Min dag har sett ut slik:

To skiver grovt børd med godt pålegg, en kopp te og ikke smør eller melk.

Samme til lunsj, evnt pai med ost og skinke.

Middag, lagd fra bunnen. Skal ikke ha halvfabrikert mat heller.

Til kvelds har jeg evnt tatt en youghert, med kornblanding.

Den 15 begynner jeg med Herbalife. Har gått ned 16 kilo på det for åtte år siden og fikk av meg alle kiloene etter siste svangerskap på fire mnd med Herbalife.

Selvfølgelig går man mye ned etter et svangerskap med en gang, men det er alltid noen kilo igjen.

Men de slapp jeg nå.

Hva er herbalife??

Du kan godt sende meg en pm, slik at du kan fortelle meg litt om det opplegget....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 15 kg på tre måneder med Grete Roede, startet på litt over 86 kg.

To-tre liter vann må til ja, det er en stor del av "programmet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Jeg gikk ned 15 kg på tre måneder med Grete Roede, startet på litt over 86 kg.

To-tre liter vann må til ja, det er en stor del av "programmet"

Fulgte du kurset slavisk??? trente du mye og hva????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hadde jeg klart å gå ned så mye på 3 mnd så hadde jeg jublet...vil vite hvordan du gjorde det ja....Jeg har grete roede bok...men er ikke det mye styr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...