Gå til innhold

Venninner i Hamar

Brieli86

Anbefalte innlegg

Hadde tidligere en større vennegjeng, men vi alle flyttet bort for å studere og med tiden ble det vanskeligere å holde kontakten. For 2 årsiden flyttet jeg tilbake hit etter 7 år i en annen by. Vennekretsen her er ikke så stor og de jeg har er stortsett opptatt med sin familie. Derfor er jeg på utkikk etter flere som kunne tenkt seg flere venner! Jeg møtte ei via forumet her for ett år siden og angrer ikke et sekund på at jeg møtte henne. Hun er en av mine beste venner de  dag i dag. 

Litt om meg:

31 år jente, singel og uten barn. Det gjør ingeting om du har både partner og barn, du må bare like å bli kjent med nye mennesker. Jeg driver med håndarbeid og smykkelaging er favoritten. Ellers veldig kreativ så det ligger stortsett ett eller annet prosjekt fremme. Jeg liker å grille om sommeren og tenne bål om vinteren. Ikke glad i å gå på ski, jeg kan heller passe på hytta og gjøre i stand afterski for de som er skientusiaster. En tur ut i skog og mark i sommermånedene er jeg gjerne med på, men er ingen fjellgeit. Gjenoppdaget gleden ved å trene så sier ikke ned til å bli kjent med flere som vil komme i form. Jeg søker noen som vil komme på kaffe eller dra på kafe, en å skravle over et par glass vin. Gjøre litt spontane ting sammen. 

Så hvis du sitter der, med følelsen av at du gruer deg litt til sommeren fordi du er ensom(som meg) og ikke har så mange, ikke nøl med å ta kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg bor i nærheten av Hamar, bare å sende pm dersom du ønsker. Ingen skal måtte føle seg ensome, har vært der selv, og har alltid plass til flere venner 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...