Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet når legen sender e resept, så går den til en database. Når kan jeg se den på helsenorge/mine resepter? 

Går det inn samtidig? 

Anonymkode: 92221...624

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det finner du ut ved å sjekke opp like etter du vet din lege har sendt inn en resept.

Anonymkode: 233ab...d63

AnonymBruker
Skrevet

Du kan se resepten umiddelbart når den blir sendt. Men, noen fastleger skriver ikke resepter med en gang, men tar det gjerne på slutten av dagen eller noe. 

Anonymkode: ae68a...004

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet når legen sender e resept, så går den til en database. Når kan jeg se den på helsenorge/mine resepter? 

Går det inn samtidig? 

Etter like lang tid som det tar å motta en epost noen sender deg. Altså meget kort tid. 

Anonymkode: 15725...773

• Liker 1
Skrevet

Du får beskjed på mobil når resepten er klar

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, Honey Dew skrev:

Akkurat det, har jeg aldri fått. Kun mine timer til legen, og påminnelse om timen. 

Kontordamen sa at resept ble sendt i dag, men det vises ikke noe på helsenorge. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Honey Dew skrev:

Nei, det gjør man ikke. 

Anonymkode: 2e379...b74

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det gjør man ikke. 

Dette varierer sikkert. Jeg får iallefall sms fra legekontoret når resepten er klar. 

Anonymkode: 2a042...256

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette varierer sikkert. Jeg får iallefall sms fra legekontoret når resepten er klar. 

Det er fordi legekontoret ditt sender ut SMS. Det er noe legekontoret velger å gjøre, altså er det ingen automatikk i det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det, har jeg aldri fått. Kun mine timer til legen, og påminnelse om timen. 

Kontordamen sa at resept ble sendt i dag, men det vises ikke noe på helsenorge. 

Gå på komplett apotek. Ligger den ikke der har de glemt å sende den inn.

Anonymkode: 233ab...d63

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Honey Dew skrev:

Det kommer helt an på hvilke instillinger for varsling ts har valgt på Helsenorge.no

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da har du satt opp varsling for det. Hver og en og ikke legekontorene bestemmer instillingene sine for varsling.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer helt an på hvilke instillinger for varsling ts har valgt på Helsenorge.no

Da har du satt opp varsling for det. Hver og en og ikke legekontorene bestemmer instillingene sine for varsling.

Har ikke satt opp noen som helst varsling jeg :) som jeg skrev er sms'ene jeg får fra legekontoret, og ikke helsenorge.no

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi legekontoret ditt sender ut SMS. Det er noe legekontoret velger å gjøre, altså er det ingen automatikk i det. 

Jeg har vel aldri påstått noe annet :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke satt opp noen som helst varsling jeg :) som jeg skrev er sms'ene jeg får fra legekontoret, og ikke helsenorge.no

Standardvarsling ligger inne. Logg deg inn og se hva du har og hvilke muligheter du har. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men jeg skjønner ikke hvorfor du da behøver å kommentere mine kommentar til en annen, hvor jeg bare påpeker at det ikke er slik at alle får SMS. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...