Gjest StoreSky Skrevet 27. februar 2005 #1 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg betaler 170,- for hver gang. Det er fast takst der jeg er, mens andre betaler 70,-.... Mange fysioteraputer jeg har ringt sier de tar 200,-+ i timen. Så hva er vanlig egentlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 27. februar 2005 #2 Del Skrevet 27. februar 2005 Syns 170,- hørtes greit ut. Husker ikke nøyaktig hva jeg betalte, det er en stund siden jeg var hos fysioterapeut, men man får jo tilbake noe av beløpet hos trygdekontoret (hvis du var henvist dit av lege). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #3 Del Skrevet 28. februar 2005 Fysioterapeut i kommunen / offentlig sykehus: 200 - 300,- Fysioterapeut ved en privatklinikk: 400-600,- Fysioterapeut med driftstilskudd: 200-400,- Fysioterapeut uten driftstilskudd: 400-600,- Dette er tatt fra en middels stor norsk by. Prisene kan sikkert variere. Eldre mennesker og barn kan få andre priser tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dixie i.i Skrevet 28. februar 2005 #4 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg betaler 210 pr time, er i Oslo. Trodde det var sånn standard pris jeg, men siden jeg får det dekket av forsikringsselskapet spiller det ingen rolle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå