Gå til innhold

Dersom du måtte ta en tatovering, hva slags tatovering ville du tatt? 

Coffee1234

Anbefalte innlegg

Dersom du måtte ta en tatovering, hva slags tatovering ville du tatt? 

Bare nysgjerrig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da hadde jeg valgt en georgine med navnet til min avdøde mormor under. Hun elsket georginer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Honey Dew skrev:

Da hadde jeg valgt en georgine med navnet til min avdøde mormor under. Hun elsket georginer.

Georginer er nydelige blomster. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tok min første tatovering for 2-3 mnd siden - et symbol for å minnes lillebroren min som døde av kreft. 

Jeg tenkte å supplere på den med livets tre eller noe slikt. 

Anonymkode: 4dcb5...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har to planlagte tatoveringer. En av mine bestefars tegninger på den ene armen, og en rød panda på overarmen/skulderen. Usikker på hvilken av de jeg ville tatt først. 

Anonymkode: f9153...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så sykt mange tatoveringer jeg vil ta! Jeg vil ha dådyr, jeg vil ha Harry Potter-tatovering (blant annet en patronus av en hare), jeg vil ha pinup (en spesiell stil, men vil ikke si hvilken her i frykt om å bli gjenkjent NÅR jeg tar denne), noe blomster. Klisjé, men jeg vil ha roser. Jeg har så mange ideer, men for lite penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

har ingen tatoveringer og har ikke så lyst på en... Så om jeg måtte ?

hm..  Ja kanskje akkurat det.. "Hm ? "   Bittelite, bak på øret, øverst.  ;) 

Anonymkode: 94ec8...7b9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke tatovering, da jeg dessverre ikke kan ta det grunnet allergi. Men jeg ville hatt en havørn som flyr. Da det har stor betydning for meg.

Anonymkode: 21109...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg hadde uendelig med penger hadde jeg tatovert hele leggen med masse forskjellige momenter fra flere filmer, serier og andre nerdegreier. 

Anonymkode: 11e91...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig har jeg sett en del på tredimensjonale tatoveringer i svart og grått som er veldig fint. Mange dyremotiv som er fine, eller motiv med skog. Synes også det kunne vært fint å tatovere bøker med en kaffekopp oppå, da bøker er en av de få tingene som jeg forbinder med ro og glede her i livet. Et blomstermotiv kan også være fint, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En sommerfugl. Eller kanskje pokémonen Butterfree. Datteren min er flyktig, virrete og vakker som en sommerfugl. Og elsker pokémon ☺

Anonymkode: 33520...437

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde blånektet. De måtte i så fall lagt meg i narkose og tvangstatovert meg med et eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stor tattovering med Eric Cartman, med headingen; Stand Your Ground.

Anonymkode: a2b5a...6ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hm.. Hadde vært gøyere med svar fra flere som ikke vil ha men måtte velge en.. Det hadde blitt kul tråd he he. Men håper dere får alle tattisene dere ønsker dere altså :) 

Anonymkode: 94ec8...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tatovering med et sitat fra en sang som betyr veldig mye for meg. Når jeg føler jeg mister bakkekontakten så ser jeg på den og prøver å "grounde" meg selv. Rettere sagt "grounding teknikker". 

Hvis jeg skulle tatt en til ville det blitt to sommerfugler. Sommerfugler representerer frihet for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...