Gjest PaN Skrevet 25. mai 2018 #1 Skrevet 25. mai 2018 (endret) Sitat De som er støtt over å se noen hvite, hårete norske mannebein på jobben, burde senke blikket litt og sjekke tilstanden på føttene som er stukket inn i sandalene en meter nedenfor. Det er garantert ikke et vakkert syn. For norske menn er nemlig ikke så flinke til å stelle føttene sine. For å si det forsiktig. https://www.minmote.no/#!/artikkel/24342431/kommentar-menn-i-sandaler-bare-glem-det Omg...... Nå må de snart gi seg 😅 Endret 25. mai 2018 av PaN
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #2 Skrevet 25. mai 2018 Nå må menn gjerne bruke sokker i sandaler mens de tusler rundt i shorts. Mange smil og gode dager for oss som ser de. Pipestilkebein og litt mage i tillegg så humrer jeg for meg selv hele dagen Anonymkode: 7c2ff...ab1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #3 Skrevet 25. mai 2018 Ja til short og ja til sandaler om man har kontorjobb/jobber som lærer i barnehage, osv. Altså uformelle jobber. Har butikken uniform så bruker man jo den. Sandaler krever klipte tånegler da. Anonymkode: a1e0a...c94 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #4 Skrevet 25. mai 2018 Sandaler er greit bare man har fine føtter. Uansett kjønn. Hvis ikke - tette sko. Anonymkode: 98c9d...fce
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #5 Skrevet 25. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja til short og ja til sandaler om man har kontorjobb/jobber som lærer i barnehage, osv. Altså uformelle jobber. Har butikken uniform så bruker man jo den. Sandaler krever klipte tånegler da. Anonymkode: a1e0a...c94 Enig Anonymkode: 57010...db8
Gjest PaN Skrevet 25. mai 2018 #7 Skrevet 25. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig Anonymkode: 57010...db8 Det må da være et handikap, ingen klarer vel å gå med så lange negler 🤣🤣
Gjest making.a.mess Skrevet 25. mai 2018 #8 Skrevet 25. mai 2018 5 timer siden, PussLe! skrev: Omg...... Nå må de snart gi seg 😅 Men i alle dager!!!!! Menn får da for f**** lov å gå i shorts og sandaler!!!! Eller heller vi mot å innføre burka for menn siden nederste delen av mannekroppen er stygg???
Gjest PaN Skrevet 25. mai 2018 #9 Skrevet 25. mai 2018 Akkurat nå, making.a.mess skrev: Men i alle dager!!!!! Menn får da for f**** lov å gå i shorts og sandaler!!!! Eller heller vi mot å innføre burka for menn siden nederste delen av mannekroppen er stygg??? En sånn mannkra, du vet burka for menn? Eller Dudkra ✌️
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #10 Skrevet 25. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå må menn gjerne bruke sokker i sandaler mens de tusler rundt i shorts. Mange smil og gode dager for oss som ser de. Pipestilkebein og litt mage i tillegg så humrer jeg for meg selv hele dagen Anonymkode: 7c2ff...ab1 Ja og det humres tilbake. Pga den kollektive oppfatningen folk uhildret kaster seg på, at det er stygt med sokker i sandaler. Det er lov å tenke sjæl😊 Anonymkode: b13e6...d22 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #11 Skrevet 26. mai 2018 16 timer siden, making.a.mess skrev: Men i alle dager!!!!! Menn får da for f**** lov å gå i shorts og sandaler!!!! Eller heller vi mot å innføre burka for menn siden nederste delen av mannekroppen er stygg??? Jepp! På tide å innføre regler som kontrollerer menns påkledning også! 😂 Anonymkode: 2c4e4...0f1
Gjest hind Skrevet 26. mai 2018 #12 Skrevet 26. mai 2018 Sokker i sandaler ser forferdelig ut, men det ser tross alt bedre ut en ustelte nakne føtter i sandaler. Det gjelder begge kjønn.
Gjest making.a.mess Skrevet 26. mai 2018 #13 Skrevet 26. mai 2018 3 timer siden, hind skrev: Sokker i sandaler ser forferdelig ut, men det ser tross alt bedre ut en ustelte nakne føtter i sandaler. Det gjelder begge kjønn. Sandaler brukes når det er varmt. Skremmende å se at vi vipper mot å ha et moralpoliti slik som i Iran!
Gjest hind Skrevet 26. mai 2018 #14 Skrevet 26. mai 2018 1 hour ago, making.a.mess said: Sandaler brukes når det er varmt. Skremmende å se at vi vipper mot å ha et moralpoliti slik som i Iran! Godt forsøk, du. Det er foreløpig ingen som har foreslått hverken bøter, steining eller pisking for å opptre offentlig i sandaler, bare antydet at det kan være en fordel å stelle bena før man tar dem på, for å spare sine medmennesker for synet av udelikate føtter.
Missy77 Skrevet 26. mai 2018 #15 Skrevet 26. mai 2018 Noe av det mest usexy som finnes på menn er sandaler. 🙈 Jeg kan se en superflott og kjekk mann, men om jeg lar blikket mitt falle nedover han og ender på et par føtter med sandaler - totalt turnoff! Det samme med Crocs. Mulig jeg er overflatisk, men de to tingene er så sinnsykt dealbreaker for min del...
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #16 Skrevet 26. mai 2018 Finnes det noen tøffe sandaler til menn? Anonymkode: ca8a4...8a6
kikkana Skrevet 26. mai 2018 #18 Skrevet 26. mai 2018 13 timer siden, hind skrev: Sokker i sandaler ser forferdelig ut, men det ser tross alt bedre ut en ustelte nakne føtter i sandaler. Det gjelder begge kjønn. Det ser jo bare forferdelig ut fordi det er totalt ikke godkjent sosialt. Samme gjelder hår her og der. Var hot før nå er det nesten til miste ereksjon av. Parykk og trange tights var super sexy for noen hundre år siden. Går med ullsokker og sandaler. Gir blanke jeg, har draget uansett. 2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 26. mai 2018 #19 Skrevet 26. mai 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Ichiko Skrevet 26. mai 2018 #20 Skrevet 26. mai 2018 (endret) 19 minutter siden, AnonymBruker said: Finnes det noen tøffe sandaler til menn? Anonymkode: ca8a4...8a6 Geta! Kan brukes med eller uten tabi(sokker med tå). Setta brukes barfot; blir litt som flip-flops. Endret 26. mai 2018 av Ichiko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå