Gjest Catwoman Skrevet 27. februar 2005 #1 Skrevet 27. februar 2005 Fører trenden videre.... Catwoman - i trøffel-humør. Etter å ha spist for mange kongeblå fleinsopp
chimp Skrevet 27. februar 2005 #2 Skrevet 27. februar 2005 Catwoman - i trøbbel-humør. Nå får du snart trøbbel ja... Transport-bransjen æ'kke til å spøke med! :o
Gjest Catwoman Skrevet 27. februar 2005 #3 Skrevet 27. februar 2005 *skjelver i buksene* Tryggere å holde seg til Tran-sport bransjen kanskje?
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #4 Skrevet 27. februar 2005 De lever så godt på pølser å annen gatekjøkkenmat så de moser deg lett..........
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #5 Skrevet 27. februar 2005 Stemmer for i tilfeller der man ikke er påvirket av diverse rusmidler. Ellers ikke. Noen komite? Tror ikke det.
chimp Skrevet 27. februar 2005 #6 Skrevet 27. februar 2005 *skjelver i buksene* Tryggere å holde seg til Tran-sport bransjen kanskje? Og visstnok mye bedre for helsa!
Gjest Catwoman Skrevet 27. februar 2005 #7 Skrevet 27. februar 2005 De kjemper visst hardt i disse dager om hvem som klarer å eksportere mest tran til Porto. Vinneren får en rapport i flerhundremillionersklassen.
chimp Skrevet 27. februar 2005 #8 Skrevet 27. februar 2005 De kjemper visst hardt i disse dager om hvem som klarer å eksportere mest tran til Porto. Vinneren får en rapport i flerhundremillionersklassen. Porto? Foreslår at vi går over til import av portvin isteden! Langt å foretrekke fremfor tran og sport og denslags tøys! Portugal-skap, for ikke å si barskap!
Gjest Catwoman Skrevet 27. februar 2005 #9 Skrevet 27. februar 2005 Den er jeg for. Ja til portvinimport og eks-sport.
chimp Skrevet 27. februar 2005 #10 Skrevet 27. februar 2005 Den er jeg for. Ja til portvinimport og eks-sport. Tror vi nøyer oss med IM-port! Tro'kke det blir no igjen å ekspropriere... ekspertise... eksporteeere!!! ut igjen når vi e ferdig! Hilsen chimp med kledelig portvins-nese! Hikk!
chimp Skrevet 27. februar 2005 #11 Skrevet 27. februar 2005 Plutselig ser jeg meg dessverre nødt til å vende tilbake til det opprinnelige temaet: Transporterer meg selv motvillig, MEN selvbestemt mot soverommet!
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #12 Skrevet 27. februar 2005 Den er jeg for. Ja til portvinimport og eks-sport. Jeg tror ikke dette var så gjennomtenkt damer, for eks-sport vil bety betydelig flere skvapsete mannfolk og portvinimport vil øke andelen av menn med midlertidig importens. Hva med utport av late,bustete,treige mannfolk og import av Brad pitt, Johnny depp,Keanu Reeves and so on...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. februar 2005 #13 Skrevet 28. februar 2005 og import av Brad pitt, Johnny depp,Keanu Reeves and so on... *kremt* Skjønner ikke hvorfor dere trenger sånt inn til landet, damer. 8) Forøvrig er jeg for selvbestemt transport. Ingen kvinner eller andre skal få bestemme over min egen bil :fy:
Gjest Catwoman Skrevet 28. februar 2005 #14 Skrevet 28. februar 2005 Hva med utport av late,bustete,treige mannfolk og import av Brad pitt, Johnny depp,Keanu Reeves and so on... Hørtes smart ut, de kan sikkert bruke bilen til Rattleshake for å komme seg ut av landet.
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #15 Skrevet 28. februar 2005 Jupp, men jeg tror ikke Pittæ`rn vil ta med seg bilen på veien over hit. Du vet man kjører standsmessig i Låss Andjeless
Gjest Catwoman Skrevet 28. februar 2005 #16 Skrevet 28. februar 2005 Jupp' date=' men jeg tror ikke Pittæ`rn vil ta med seg bilen på veien over hit. Du vet man kjører standsmessig i Låss Andjeless [/quote'] Det er ikke så farlig med han for min del, viktigere at vi får importert inn Robbie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå