AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #1 Skrevet 25. mai 2018 Heisann! Tenkte det hadde vært gøy å ha en tråd der folk forteller hva slags stil de har? Evt merket og butikker dere kjøper klær fra:) fortell også hva slags stil dere liker minst! Hadde vært artig å høre hva dere her inne bruker. kjør på! Anonymkode: dedf1...3b3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #2 Skrevet 25. mai 2018 Jeg tror jeg har ganske basic bitch stil haha. Liker bukser med høyt liv, enkle t-skjorter/gensere uten print, gjerne stappa inn i buksa og nøytrale farger. Kanskje litt kjedelig også 🤷♀️ Anonymkode: a6ffc...075 2
Supernova17 Skrevet 25. mai 2018 #3 Skrevet 25. mai 2018 (endret) Det første man legger merke til med min stil er at jeg går med bukser som ser alt for store ut. Så bruker jeg ensfargede topper, gjerne basics. Noen ganger andre topper også. Jeg kjøper ofte klær i utlandet, så det er ikke mange nordmenn på gata som går helt likt kledd som meg. Endret 25. mai 2018 av Supernova17
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. mai 2018 #4 Skrevet 25. mai 2018 (endret) Har sånn her stil, utenom de høyhælte skoene, går kun i lave sko. Det jeg ikke liker er blomstrete og masse blonder. Endret 25. mai 2018 av Catalina Culès
Gococo Skrevet 25. mai 2018 #5 Skrevet 25. mai 2018 Just now, Catalina Culès said: Har sånn her stil Det jeg ikke liker er blomstrete og masse blonder.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #6 Skrevet 25. mai 2018 Kult! Virker som om dere er litt lik stil som meg bare mer feminin, iafall du som svarte sist:) er heller ikke glad i blomster og print... jeg er nok litt i overkant trendy og glad i merkeklær og føler at det kanskje kan bli litt mye og upersonlig. Prøver å finne kule ting på Fretex, men finner aldri noe:( Anonymkode: dedf1...3b3
Trolltunge Skrevet 25. mai 2018 #7 Skrevet 25. mai 2018 Kjoler, kjoler og kjoler! Med unntak av når jeg trener. Alltid litt høye hæler på sko. Med unntak av når jeg trener. Jeg handler overalt, alltid på jakt etter kjoler med fin form, behagelig stoff og gjerne fine farger. Mannen min sørger for at jeg har klær å trene i, for det er så kjedelig å kjøpe. Jeg går kanskje i bukser 10 dager i året. Så sjeldent at folk sier "Oi, du går med bukse!" hver gang jeg gjør det. 1
Occulta Skrevet 25. mai 2018 #8 Skrevet 25. mai 2018 Jeg går hovedsaklig i svart og basics. Handler basics på h&m, ellers så elsker jeg monki og weekday. Jeg liker edgy ting og er ikke redd for at andre ikke skal like det jeg går med. Elsker kjoler og skjørt (gjerne vintage)! Går ALDRI i høye hæler. Jeg foretrekker ensfarget svart og heller sprite opp antrekket med fine fasonger og materialer, samt smykker. Smykker er en stol del av hvordan jeg uttrykker meg stilmessig.
Anglofil Skrevet 25. mai 2018 #9 Skrevet 25. mai 2018 Går også stort sett bare i kjoler, og går i kjoler jeg synes er fine, men med ekstra forkjærlighet for 50- og 60-tallskjoler som passer figuren min godt. Jeg elsker spesielt 50-tallskjolene som fremhver midjen. Er ikke så glad i høyhælte sko, så det blir mye lave sandaler og ballerinasko om sommeren, og pene støvletter med liten/ingen hæl om vinteren. Bruker gjerne kåper i stedet for jakker om vinteren. Jeg er ikke så glad i sminke og den slags, så jeg bruker gjerne sko og tilbehør til kjolene som en måte å personliggjøre stilen på. Har ballerinasko og sandaler i alle slags farger som matcher kjolene, gjerne sammen med matchende vesker, ørepynt osv. Det er en måte å vise sin mer morsomme og quirky side. Men det hender jeg går i bukser også, men det har blitt mer og mer sjeldent. Jeg får gjerne kommentarer hvis jeg gjør det. Handler mye fra Modcloth, Lindy Bop, Tiger Milly, Collectif, Hell Bunny m.fl, men handler også fra butikker som Marks & Spencer, Yours Clothing, Evans osv. Jeg liker å mikse og jeg går etter hva jeg liker framfor å være moteriktig. Mine kjolefavoritter er f.eks Audrey-kjolen fra Lindy Bop. Den har jeg i maaaange varianter: Jeg bruker primært kjoler som rekker til knærne eller leggene, jeg liker ikke korte kjoler: Glemte å nevne at jeg også går i en del skjørt, i samme stil.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #10 Skrevet 25. mai 2018 jeg prøver å ha en klassisk stil, med sko og plagg av god kvalitet, og innslag av farger og detaljer som gjør at det ikke blir kjedelig. Kjøper konsekvent ting som kunne vært kjøpt forpå 30-40-50-60-70-tallet og ser helt likt ut i dag. Typisk chelsea boots, ballerina sko, klassiske pumps, vans, espadriller som fottøy. Enkle kjoler, blyantskjørt, levisjakke, en olivengrønn vindjakke til fritid, en klassisk blazer, trench coat, kasmirgenser. Eksempel - jeg kjøper gjerne en peasant blouse som kunne sett tilnærmet lik ut på 70-tallet, men jeg ville aldri brukt penger på en trendy peasant blouse som har hull til skuldrene eller andre nye detaljer. Jeg har i grunnen alltid fulgt denne filosofien, og fordelen er at jeg kan se på gamle bilder av meg selv uten å grøsse, og jeg kan beholde plaggene lenge. Utfordringen er å holde det sprekt nok til at det ikke blir kjedelig. Anonymkode: 59654...aa4
Sphynx Skrevet 25. mai 2018 #11 Skrevet 25. mai 2018 Bruker bare svart. Kjøper klær overalt, så lenge det er fine plagg. Men jeg er så blakk at jeg handler som regel bare på H&M. Bruker gjerne store hatter og har vesker med dødninghoder og nagler. Skinnjakke er et must når været er ok. Går bare i kjoler eller skjørt/topp. Eier ikke en eneste bukse. Matcher gjerne looken med mørk lebestift
blåtimen Skrevet 25. mai 2018 #12 Skrevet 25. mai 2018 Jeg tror jeg oppfattes som ganske kjedelig i klesveien, men jeg trives med det jeg har og bruker. Har en forkjærlighet for svart, men er også glad i burgunderrød, brun, mørkegrønn og oker/sennepsgul. Jeg kan ikke fordra stoff som chiffon så jeg eier mer eller mindre kun klær av bomull. Mye basic plagg, ensfargede t-skjorter, tynne gensere, lange cardigans og bukser med høyt liv. I sommerhalvåret er det mye kjoler, stort sett av typen skater-kjole. På kjolene tåler jeg litt mønster, ellers er det mye ensfarget. Handler stort sett på H&M. De har klær i fargene jeg liker og jeg syns kvaliteten er mer enn god nok. Har aldri hatt behovet for merkeklær.
SunnivaOslo Skrevet 25. mai 2018 #13 Skrevet 25. mai 2018 Det kommer veldig ann på. På jobb så går jeg kledd litt fint med blazere,jeans,ensfargede topper,blyantskjørt og lignende. Det samme hvis jeg skal i middag eller noe. På fritiden så kler jeg meg mer avslappet. Litt likt endel ungjenter med Adidas og slikt. Nå på sommeren går jeg mye i shorts og topper eller med skjørt og kjole.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #14 Skrevet 25. mai 2018 jeg har litt variert stil, men ganske laidback, Jeg går ofte i svart skinny jeans med en topp eller genser, skinnjakke eller en litt stor dongerijakke. Er også veldig glad i mom jeans med turtle neck-overdeler ala skam-noora. Anonymkode: 509ee...062
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #15 Skrevet 25. mai 2018 Jeg har ikke én stil. Jeg varierer etter hva jeg skal og gjør. Til hverdags foretrekker jeg en casual stil, Jeans, t-shirt, hoodie eller en eller annen type jakke. Helst lave sko hvis jeg skal gå mye, eller killing high stilettos gjerne støvletter over knærne. Bruker stortsett samme smykker halskjede og armbånd og så bytter jeg ut ringer og andre accessories. Hvis jeg må pynte meg gjør jeg det, helst i dress eller drakt. Jeg liker det enkelt og avslappet. Og jeg har brukt alt for mange vonde ubehagelige kjoler og klær man ikke kan sitte på benker eller bakken i. Jeg bruker kun sort, grått og mørke blått. Bytter på å ha håret løst og opp. Anonymkode: 1875a...63e
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 25. mai 2018 #16 Skrevet 25. mai 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Roci Skrevet 28. mai 2018 #19 Skrevet 28. mai 2018 Casual og nøytralt. Liker enkle plagg uten for mye detaljer og "stæsj", og foretrekker nøytrale farger. Av mønster bruker jeg striper, små polkaprikker og en sjelden gang et enkelt blomstermønster som f.eks. dette. Foretrekker for det meste bukser og jeans, men bruker en del kjoler om sommeren. Handler for det meste hos Bestseller, Zalando og innimellom H&M. Dette bildet er veldig representativt for den typen stil jeg foretrekker, bortsett fra at jeg bruker ankelboots, sneakers og espadriller.
Stina234 Skrevet 28. mai 2018 #20 Skrevet 28. mai 2018 Nå på sommeren går det stort sett i sommerkjoler. Av og til et lett skjørt. Greier ikke å gå i bukser når det er varmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå