Gå til innhold

Når han har sagt at han vil være min kjæreste.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min date har begge sagt ja til å være kjærester. Dette skjedde ganske tidlig. Men betyr det at man kan da være trygg på at vedkommende ikke er på tinder å leter etter andre kandidater? Ville ikke det vært ganske teit? Hva mener dere? Jeg er gjerne litt vel usikker type pga erfaringer. Veldig kjipt å ha det sånn  

Anonymkode: 1fd34...beb

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Selvsagt skal han ikke være på tinder når dere er kjærester

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mysticgirl skrev:

Selvsagt skal han ikke være på tinder når dere er kjærester

Er enig i det. Jeg mener det samme. Når vi er kjærester så blir det feil med tinder eller søke etter noe annet. Jeg er så redd for at han plutselig skal forsvinne. Men det er nok tidligere erfaring som har satt seg  i hodet mitt. Men jeg får forsøke å slappe av med at så lenge vi er kjærester så skal han holde seg til en om gangen. Hvis han ikke gjør det så er han ikke noe tap.  

Takk for svar, Mysticgirl :) . Jeg er blitt så forelsket at det gjør vondt. Og jeg synes det er så utrolig at jeg har funnet en så ufattelig pen og skjønn mann som jeg har funnet. En som jeg hører damer og menn sier er pen hehe. Så jeg blir så usikker at jeg ikke har godt av det selv. Redd for å miste han. Mest pga tidligere erfaringer. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og min date har begge sagt ja til å være kjærester. Dette skjedde ganske tidlig. Men betyr det at man kan da være trygg på at vedkommende ikke er på tinder å leter etter andre kandidater? Ville ikke det vært ganske teit? Hva mener dere? Jeg er gjerne litt vel usikker type pga erfaringer. Veldig kjipt å ha det sånn  

Alle mener jo at man ikke skal være på Sukker og Tinder etc når man er kjærester. Dessverre er det allikevel sånn at en del fortsetter å logge inn. Kanskje for spenningen, kanskje fordi de har blitt avhengig, kanskje fordi de fremdeles er på utkikk. Man bør ikke ta for gitt at den andre ikke er innlogget, man bør snakke om dette og avtale at man sletter/deaktiverer all nettdating så lenge man er sammen.

Anonymkode: b42f4...17c

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle mener jo at man ikke skal være på Sukker og Tinder etc når man er kjærester. Dessverre er det allikevel sånn at en del fortsetter å logge inn. Kanskje for spenningen, kanskje fordi de har blitt avhengig, kanskje fordi de fremdeles er på utkikk. Man bør ikke ta for gitt at den andre ikke er innlogget, man bør snakke om dette og avtale at man sletter/deaktiverer all nettdating så lenge man er sammen.

Jeg vil tro at dersom han er en bra mann så er han ikke innlogget eller på meg etter andre. Vi er jo enig om å være kjærester. 

AnonymBruker
Skrevet

At han er på tinder betyr ikke nødvendigvis at han ser etter noen. Bare står der passivt. Har et par bekjente som bare står der inne . En lastet ned Tinder for morroskyld, men traff sin nåværende kjæreste gjennom studiene. Er på Tinder enkelt og greit for tidsfordriv.

Anonymkode: 8e7ea...cc9

AnonymBruker
Skrevet

På jakt.. ikke på meg... skrivefeil. Jeg velger å tro det beste siden han og jeg er blitt kjærester. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

At han er på tinder betyr ikke nødvendigvis at han ser etter noen. Bare står der passivt. Har et par bekjente som bare står der inne . En lastet ned Tinder for morroskyld, men traff sin nåværende kjæreste gjennom studiene. Er på Tinder enkelt og greit for tidsfordriv.

det er akkurat det. Noen bruker disse nettdating-sidene som tidsfordriv. Men det kan være veldig sårende for en kjæreste å oppdage at partneren har en aktiv bruker der inne. Derfor bør man snakke om dette for å avklare evt kriser i forholdet.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dersom det er tilfelle så er han ikke noe å satse på. Men jeg velger å bare tro at han satser kun på meg. Ingen andre. Jeg sjekker ikke opp i om han er der eller ikke. Velger å stole på at han er min slik som han sier at han er. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom det er tilfelle så er han ikke noe å satse på. Men jeg velger å bare tro at han satser kun på meg. Ingen andre. Jeg sjekker ikke opp i om han er der eller ikke. Velger å stole på at han er min slik som han sier at han er. 

Ja er han en god kjæreste ,er han ikke på tinder :) Jeg har aldri sjekket om min er der, men stoler selvsagt på at han ikke er der, når vi er kjærester 🤣 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

Ja er han en god kjæreste ,er han ikke på tinder :) Jeg har aldri sjekket om min er der, men stoler selvsagt på at han ikke er der, når vi er kjærester 🤣 

Hehe helt enig Mysticgirl. Synes det blir for dumt å gå rundt å skulle "etterforsker om han er der. Jeg velger heller å tro at han ikke er der. Jeg gidder heller ikke å ta opp en diskusjon om det. Når vi er kjærester så mener jeg at det er logisk at man ikke er der  😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man er ikke på tinder eller andre datingside når man er i et forhold, da er man en veldig dårlig kjæreste syns jeg. «For spenningens skyld» sier noen, den kjøper jeg ikke. Jeg og samboer avtalte at begge skulle slette sukker når vi ble seriøse, har ikke sjekket om han har vært inne der, såppas stoler jeg faktisk på han. Men jeg hadde blitt veldig skuffet om han løy om det. 

Anonymkode: 39d78...fe1

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hehe helt enig Mysticgirl. Synes det blir for dumt å gå rundt å skulle "etterforsker om han er der. Jeg velger heller å tro at han ikke er der. Jeg gidder heller ikke å ta opp en diskusjon om det. Når vi er kjærester så mener jeg at det er logisk at man ikke er der  😄

Yes :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Enig i dette, men du spør i innlegget ditt om det er vanlig at man ikke er på Tinder når man er kjærester... Og dessverre er det ofte sånn i starten i nye forhold at en eller begge partene beholder en aktiv profil ganske lenge. Du trenger ikke å søke og lete, men det er lurt å snakke med han om det. Så han vet at du blir såret og ikke aksepterer at han har en aktiv profil på en nettdating-side.

AnonymBruker
Skrevet

Man er ikke på tinder eller andre datingside når man er i et forhold, da er man en veldig dårlig kjæreste syns jeg. «For spenningens skyld» sier noen, den kjøper jeg ikke. Jeg og samboer avtalte at begge skulle slette sukker når vi ble seriøse, har ikke sjekket om han har vært inne der, såppas stoler jeg faktisk på han. Men jeg hadde blitt veldig skuffet om han løy om det. 

Det er nettopp det å snakke om det og blir enige. for det er utrolig nok ikke like logisk for alle å slette slite profiler når man har fått seg ny kjæreste....

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med deg. Jeg gidder ikke å gå rundt å skulle sjekke hva min kjæreste gjør på. Velger faktisk å stole på han. Mister jeg han pga tinder så var han jo ikke en god mann uansett :D . Jeg tror at han vil være kjæresten min fordi jeg er den han vil satse på, inntil det motsatte er bevist. Går ikke rundt å spionerer og etterforsker han. Ingen behov for å prate med han om det heller for skulle tro at han visste såpass ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det er nettopp det å snakke om det og blir enige. for det er utrolig nok ikke like logisk for alle å slette slite profiler når man har fått seg ny kjæreste....

For oss var det bare for å bekrefte at det var oss to og ingen andre, det var bare en del av den samtalen :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i dette, men du spør i innlegget ditt om det er vanlig at man ikke er på Tinder når man er kjærester... Og dessverre er det ofte sånn i starten i nye forhold at en eller begge partene beholder en aktiv profil ganske lenge. Du trenger ikke å søke og lete, men det er lurt å snakke med han om det. Så han vet at du blir såret og ikke aksepterer at han har en aktiv profil på en nettdating-side.

Jeg kommer ikke til å prate med han om det. Mener at det er logisk. 

AnonymBruker
Skrevet

For oss var det bare for å bekrefte at det var oss to og ingen andre, det var bare en del av den samtalen :) 

Vi er begge enig i at vi er kjærester og at det er kun oss to. Da er det vel avklart nok tenker jeg. For hvis det var annerledes så ville han vel ikke sagt  at han ville være min kjæreste. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig med deg. Jeg gidder ikke å gå rundt å skulle sjekke hva min kjæreste gjør på. Velger faktisk å stole på han. Mister jeg han pga tinder så var han jo ikke en god mann uansett :D . Jeg tror at han vil være kjæresten min fordi jeg er den han vil satse på, inntil det motsatte er bevist. Går ikke rundt å spionerer og etterforsker han. Ingen behov for å prate med han om det heller for skulle tro at han visste såpass ;)

Jeg sjekker aldri min kjæreste heller, velger å stole på han . Om feks ei venninne hadde oppdaget han på en datingside , hadde jeg selvsagt valgt han bort. Det er ikke akseptabelt for meg om han går bak min rygg på den måten . 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...