Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 27. februar 2005 #1 Skrevet 27. februar 2005 Skal ha soloinnslag på saxofon i kirken (Ett eller to stykker). Noen som har forslag til hva som kan spilles? Har fått noen tips av solisten, men har en veldig "vanskelig" mann på akkurat dette området. Ingen stykker er gode nok... Trenger derfor flere tips.
Martha Stewart Skrevet 27. februar 2005 #2 Skrevet 27. februar 2005 Jan Garbarek har jo mye fint. Lurer meg på om ikke han akkompagnerte Mari Boine på salmen "Mitt hjarte alltid vanker" i det norske kronprinsbryllupet? Husker at det var så fint at jeg fikk frysninger på ryggen! :-) Og på denne nettsiden kan du finne forslag til solostykker med anbefaling om hvilket instrument som passer til (litt nede på siden). (Noen av forslagene kan kanskje være litt for dystre, man må vel bare vurdere selv).
Huldra:) Skrevet 28. februar 2005 #3 Skrevet 28. februar 2005 Har selv spilt "Gamal fädbodpsalm" mange ganger. Den er nydelig og jeg blir aldri lei av den
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 28. februar 2005 #4 Skrevet 28. februar 2005 Tusen takk jenter! Den siden var utrolig bra The Bride. Er lagt til i favoritter Flere forslag mottas med takk - har som sagt en utrolig vanseklig mann på akkurat det området
Cajsa Skrevet 28. februar 2005 #5 Skrevet 28. februar 2005 Da jeg var i bryllup i sommer, ble "Angel" av Sarah McLachlan spilt på saksofon i kirken. Det var en vanvittig sterk opplevelse, var så vakkert at jeg bare måtte gråte! Lykke til! Har den på mp3 om du er interessert, så send meg en pm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå