Gå til innhold

Paradise hotel - utseende! Og folk ellers!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg har lagt merke til når det særlig gjelder damene, er at de er normalvektige. De er slanke og fine, men de er ikke TYNNE. De har solide rumper, runde lår, gode overarmer osv. Så de fremmer ikke et syn på at man skal være tynnest mulig, men at former er fint. Og de er jo flotte å se på, men sånn at mange kan kjenne seg igjen i dem sånn sett. Det er bra å se!

Når det gjelder mennene (jeg sliter litt med å kalle både det ene og det andre kjønn menn og kvinner istedet for jenter og gutter der), så er det veldig veltrente menn som er med. Jeg tror kvinner lettere kan kjenne seg igjen blant kvinnene som er med enn menn kan. For det er få menn som er så veltrente og slanke som de menn som er med der. Mens en kvinne kan se slank og pen ut uten trening (for hun skal jo være litt myk og god), så kan ikke en mann det. En mann som ikke har trent, vil ha litt mage, slappe armer, slappe lår osv. Mathias er jo en av de, men han er jo sjarmerende ellers. Men han er bare en av de andre veltrente mennene der.

Jeg synes det er for mye av falske vipper og restylanelepper, men ser jo at de mennene som er med der også reagerer negativt på det. Det sier jo sitt til de mange der ute som føler de må ha det.

Jeg har selv sett mye vippeekstensions blant mine kolleger i jobben min, der vi ikke omgås menn i det hele tatt (omsorgsyrke). Men likevel kommer damene på jobb langt oppi 40-årene med vipper som er så tunge at det er rart at de klarer å åpne øynene om morgenen. Hvorfor det? Er damer i 40-årene så opptatt av vippene sine at de betaler masse for å få ekstensions?? Ja, det gjør de jo.

Utseendet kan jeg skjønne at de er opptatt av, men de ser da finere ut uten sånne vipper! Og det gjør 20-åringer også! Så det er jo helt bortkastede penger etter mitt syn. Men så er jeg heller ikke så opptatt av det. 

Selv synes jeg at alle ser litt rare ut med hengekøyevipper. Det ser jo ikke normalt ut uansett alder. Og heller ikke duckface lepper. Og har man både falske vipper og lepper, så ser det så unaturlig ut at det rett og slett blir litt rart. Man ser på dem fordi de utmerker seg på en rar måte, og ikke fordi de er fine.

Anonymkode: d42dd...abc

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg har lagt merke til når det særlig gjelder damene, er at de er normalvektige. De er slanke og fine, men de er ikke TYNNE. De har solide rumper, runde lår, gode overarmer osv. Så de fremmer ikke et syn på at man skal være tynnest mulig, men at former er fint. Og de er jo flotte å se på, men sånn at mange kan kjenne seg igjen i dem sånn sett. Det er bra å se! <snip>

Anonymkode: d42dd...abc

Ja, det er langt imellom de virkelig tynne jentene - de fleste har litt former, særlig på «de riktige stedene». Når det gjelder bruk av fillers og extensions ser det dog verre ut, og dette virker å ha tatt helt av i denne sesongen. Det med overdimensjonerte lepper synes jeg er spesielt iøyenfallende, og er en trend jeg håper dør ut snarest!

Jeg synes Imme fra sesong 8 er et godt eksempel på de positive egenskapene du nevner. I mine øyne er hun også tidenes lekreste Paradise-deltager! :rodmer:

02ce3e874926384.jpg 0e5005874926434.jpg 1bf06d874926514.jpg 31ab72874926594.jpg 915978874933274.jpg 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så dere mener at former på de riktige stedene betyr ja til silikon? Det er jo det de fleste der har. Ikke naturlig formfulle nei, fett ellers og silikoninnlegg. 

Anonymkode: bb389...b59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er veldig slanke!

Anonymkode: a19d2...c21

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De er veldig slanke!

Noe av dem ja.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe av dem ja.

Alle*

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle*

Det stemmer ikke. De eneste tynne fra årets sesong er vel Cathrine og Ann Marielle.

Anonymkode: f0ef3...33e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer ikke. De eneste tynne fra årets sesong er vel Cathrine og Ann Marielle.

Tullball 

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva de andre? Chubby? Ina, Charlotte, Karoline, Ingrid, Ine, Isabel er alle tynne.

Anonymkode: 99c1c...3df

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så hva de andre? Chubby? Ina, Charlotte, Karoline, Ingrid, Ine, Isabel er alle tynne.

Anonymkode: 99c1c...3df

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle*

Så hva med Julie og Newa? Synes du de er tynne?

Og Charlotte og Karoline et helt normalvektige.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingrid er også normalvektig.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De er tynne. Herregud!

AnonymBruker
Skrevet

Det høres heller ut som du har et forstyrret syn på kropp. 

Anonymkode: d875a...c79

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er tynne. Herregud!

De to førstnevnte er ikke tynne nei!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De to førstnevnte er ikke tynne nei!

For et sykt syn på kropp du har :spy:

AnonymBruker
Skrevet

Både jentene og guttene er slanke og veltrente. Noen veldig godt trente (også jentene, de får bare ikke så lett sixpack) og noen er "bare" normalvektige/slanke. Ikke heng det opp i bare guttas biceps og sixpacks, legg merke til at jentene stort sett har flat mage  og rimelig god sprett i rumpa, det er sånn høvelig veltrente jenter ser ut. Man får ikke flat mage og spretten rumpe av å være normalvektig, det må trening til.

Det er uansett få som kjenner seg igjen i utseendet til PH-deltakere; veltrente/sylslanke, solbrune, silikon, restylane, vippeekstensions, microbladede/tatoverte øyenbryn, hairextensions, falske negler og i noen tilfeller (som Isabel) rumpeimplantater og nosejobs.

Hvordan kan du mene at vi jenter burde kjenne oss igjen i dette? PH er rimelig rettferdig når det kommer til å gi et skjevt bilde av hvordan folk bør se ut.

Anonymkode: 917f5...2c0

AnonymBruker
Skrevet

Både jentene og guttene er slanke og veltrente. Noen veldig godt trente (også jentene, de får bare ikke så lett sixpack) og noen er "bare" normalvektige/slanke. Ikke heng det opp i bare guttas biceps og sixpacks, legg merke til at jentene stort sett har flat mage  og rimelig god sprett i rumpa, det er sånn høvelig veltrente jenter ser ut. Man får ikke flat mage og spretten rumpe av å være normalvektig, det må trening til.

Det er uansett få som kjenner seg igjen i utseendet til PH-deltakere; veltrente/sylslanke, solbrune, silikon, restylane, vippeekstensions, microbladede/tatoverte øyenbryn, hairextensions, falske negler og i noen tilfeller (som Isabel) rumpeimplantater og nosejobs.

Hvordan kan du mene at vi jenter burde kjenne oss igjen i dette? PH er rimelig rettferdig når det kommer til å gi et skjevt bilde av hvordan folk bør se ut.

Anonymkode: 917f5...2c0

Noen har faktis fast kropp uten å trene. Det inne ble blant annet Catrine, Julie og Newa. Kan godt være flere, men disse har selv nevnt at de ikke trener, eller andre det i ne har kommentert det; at de ikke trener og spiser pannekaker og Nutella til frokost hver dag.

Det heller ikke ut som Charlotte trener noe særlig.

AnonymBruker
Skrevet

Synes mange av mennene/guttene er ganske slappe. 

Tror ikke mennene trener noe særlig mer enn damene. 

Anonymkode: 49e40...f9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...