AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #1 Skrevet 25. mai 2018 Lang historie kort hadde en uønsket abort som førte til utskrapning. Heldigvis tenkte jeg at jeg rekker å bli ferdig med dette før badeferie står for tur. 14 dager siden nå men fått beskjed at nå kan mensen komme når som helst og den kan bli sterkere enn normalt. Fint på badeferie!!! Den er om to uker igjen. Tenkte derfor å ta primolut men jeg aner jo ikke når mensen kommer og da er det jo risikabelt å ta den to dager før ferien. Mensen kan jo komme før og da er det jo for sent og ferie ødelagt. Hva gjør jeg? Ikke aktuelt med mensen av denne typen på ferien!! Anonymkode: eb4e0...f7d
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #2 Skrevet 25. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lang historie kort hadde en uønsket abort som førte til utskrapning. Heldigvis tenkte jeg at jeg rekker å bli ferdig med dette før badeferie står for tur. 14 dager siden nå men fått beskjed at nå kan mensen komme når som helst og den kan bli sterkere enn normalt. Fint på badeferie!!! Den er om to uker igjen. Tenkte derfor å ta primolut men jeg aner jo ikke når mensen kommer og da er det jo risikabelt å ta den to dager før ferien. Mensen kan jo komme før og da er det jo for sent og ferie ødelagt. Hva gjør jeg? Ikke aktuelt med mensen av denne typen på ferien!! Anonymkode: eb4e0...f7d Du skal og kan ikke bruke Primolut N i din situasjon. Enten får du avlyse badeferien eller da uten å bade. Utskraping gjør også at du skal unngå bading. Snakk med lege, teamtikken er ikke for legfolk på et nettforum til diskusjon. Anonymkode: 34ae8...c8f
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #3 Skrevet 25. mai 2018 Jeg fikk ikke mensen før 6 uker etter uskraping og mye mindre bødning enn normalt. Anonymkode: 40616...88c
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #4 Skrevet 25. mai 2018 Primolut kan brukes i min situasjon jo. Har snakket med lege og fått den på resept. Anonymkode: eb4e0...f7d
lillesky Skrevet 26. mai 2018 #5 Skrevet 26. mai 2018 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen lillesky (mod) 1
Anbefalte innlegg